Podstawowy zakres czynności obejmuje m.in.:
1) Przyjmowanie zaakceptowanych wywiadów środowiskowych, analiza dokumentacji, wprowadzanie danych do systemu informatycznego i wystawianie decyzji przyznających świadczenie w postaci dożywiania.
2) Weryfikacja zgodności dokumentów potwierdzających realizację wsparcia w postaci posiłku z wydanymi decyzjami, prowadzenie rejestru dzieci i młodzieży spożywających posiłek bez wydania decyzji administracyjnej.
3) Współpraca z placówkami szkolnymi i przedszkolnymi, instytucjami oraz organizacjami pozarządowymi w zakresie realizowanych zadań.
4) Przyjmowanie zaakceptowanych wywiadów środowiskowych, analiza dokumentacji, wprowadzanie danych do systemu informatycznego i opracowywanie projektów decyzji administracyjnych przyznających świadczenie w formie usług opiekuńczych, usług sąsiedzkich i specjalistycznych usług opiekuńczych oraz ustalanie wysokości opłaty za świadczenie.
5) Prowadzenie niezbędnej dokumentacji dotyczącej osób korzystających z usług opiekuńczych, usług sąsiedzkich i specjalistycznych usług opiekuńczych.
6) Przyjmowanie i weryfikacja poprawności dokumentów potwierdzających realizację usług opiekuńczych, usług sąsiedzkich i specjalistycznych usług opiekuńczych oraz zestawień wykonanych usług przygotowanych przez realizatora, kontrola jakości realizowanych usług.
7) Przygotowywanie zestawienia odpłatności świadczeniobiorców za usługi opiekuńcze, usługi sąsiedzkie i specjalistyczne usługi opiekuńcze.
8) Rozliczanie usług opiekuńczych w ramach Programu Opieka 75+.
9) Prowadzenie postępowań dotyczących ustalania nieuiszczonych opłat za usługi opiekuńcze, usługi sąsiedzkie, specjalistyczne usługi opiekuńcze oraz pobyt w schronisku dla osób bezdomnych.
10) Prowadzenie dokumentacji świadczeniobiorców usług opiekuńczych i usług sąsiedzkich.
11) Przyjmowanie zaakceptowanych wywiadów środowiskowych, analiza dokumentacji, wprowadzanie danych do systemu informatycznego i sporządzanie decyzji przyznających świadczenia obywatelom Ukrainy.
12) Prowadzenie spraw w zakresie decyzji potwierdzających prawo do bezpłatnych świadczeń opieki zdrowotnej oraz analiza kosztów ponoszonych na wydawanie tych decyzji.
13) Weryfikacja dokumentacji dotyczącej kierowania oraz odpłatności za pobyt w placówkach dla osób bezdomnych, wydawanie w tych sprawach decyzji, prowadzenie rejestru osób skierowanych do tych placówek.
14) Rozliczanie odpłatności za pobyt w schroniskach dla osób bezdomnych.
15) Prowadzenie procedury umarzania postępowania oraz stwierdzenia wygaśnięcia decyzji w prowadzonych sprawach.
16) Przekazywanie w zakresie pomocy społecznej spraw stosownie do właściwości.
17) Terminowe przygotowanie planów i sporządzanie sprawozdań oraz zapotrzebowań, w tym z wykorzystaniem Centralnej Aplikacji Statystycznej z zakresu realizowanych zadań.
StPr/25/0986
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 4 820 do 5 200 PLN