Zamknij

Kierowca ciągnika

Nr oferty: StPr/25/0981Dodane przez: Przedsiębiorstwo Remontowo Budowlane Sp. z o.o.

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Ignacego Paderewskiego 5, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie
: zgodnie ze stanowiskiem
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 04.08.2025
: od 35,00 PLN /godz.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką godzinową
Dane pracodawcy:
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Remontowo Budowlane Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Ignacego Paderewskiego 5, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazu
Osoba do kontaktu: Kosek Stanisław
Numer telefonu: 786 150 730
E-mail:
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: -
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
1)wykonywanie drobnych prac remontowych w pomieszczeniach, w tym malowanie pomieszczeń, 2)naprawy i remonty mebli biurowych, zamków drzwiowych i okiennych, 3)wymiana żarówek oraz ogólne dbanie o oświetlenie, 4)zgłaszanie usterek, uszkodzeń i napraw wymagających fachowej pomocy, 5)drobne naprawy instalacji wodno-kanalizacyjnej, 6)pomoc przy przenoszeniu mebli i innych przedmiotów, 7)pomoc przy technicznej obsłudze stoisk promocyjnych powiatu, 8)pomoc w organizacji narad i konferencji odbywających się w Centrum Użyteczności Publicznej, 9)asystowanie firmie ochroniarskiej podczas odkodowywania zabezpieczeń budynku Starostwa Powiatowego w godzinach porannych oraz wydawanie kluczy pracownikom, 10)koszenie trawy na trawnikach znajdujących się przy budynkach Starostwa i CUP.
StPr/25/0988
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

1. Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych oraz zgodności ich z planem finansowym. 2. Prowadzenie ewidencji księgowej dochodów i wydatków bieżących i inwestycyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostródzie, jako jednostki budżetowej w programie RESPONSE Finanse i Księgowość autorstwa firmy ZETO. 3. Wstępna kontrola dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym. 4. Bieżące dekretowanie i księgowanie dochodów i wydatków. 5. Przygotowywanie danych do opracowania planów i sprawozdań merytorycznych. 6. Przygotowanie i archiwizacja dokumentów księgowych celem ich przekazania do składnicy akt. 7. Prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z realizacją Programu Operacyjnego Pomoc Żywnościowa. 8. Wprowadzanie danych oraz obsługa aplikacji BEZ@ w zakresie realizacji Programu Operacyjnego Pomoc Żywnościowa.
StPr/25/0985
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 4 780 do 5 000 PLN

Podstawowy zakres czynności obejmuje m.in.: 1) Przyjmowanie zaakceptowanych wywiadów środowiskowych, analiza dokumentacji, wprowadzanie danych do systemu informatycznego i wystawianie decyzji przyznających świadczenie w postaci dożywiania. 2) Weryfikacja zgodności dokumentów potwierdzających realizację wsparcia w postaci posiłku z wydanymi decyzjami, prowadzenie rejestru dzieci i młodzieży spożywających posiłek bez wydania decyzji administracyjnej. 3) Współpraca z placówkami szkolnymi i przedszkolnymi, instytucjami oraz organizacjami pozarządowymi w zakresie realizowanych zadań. 4) Przyjmowanie zaakceptowanych wywiadów środowiskowych, analiza dokumentacji, wprowadzanie danych do systemu informatycznego i opracowywanie projektów decyzji administracyjnych przyznających świadczenie w formie usług opiekuńczych, usług sąsiedzkich i specjalistycznych usług opiekuńczych oraz ustalanie wysokości opłaty za świadczenie. 5) Prowadzenie niezbędnej dokumentacji dotyczącej osób korzystających z usług opiekuńczych, usług sąsiedzkich i specjalistycznych usług opiekuńczych. 6) Przyjmowanie i weryfikacja poprawności dokumentów potwierdzających realizację usług opiekuńczych, usług sąsiedzkich i specjalistycznych usług opiekuńczych oraz zestawień wykonanych usług przygotowanych przez realizatora, kontrola jakości realizowanych usług. 7) Przygotowywanie zestawienia odpłatności świadczeniobiorców za usługi opiekuńcze, usługi sąsiedzkie i specjalistyczne usługi opiekuńcze. 8) Rozliczanie usług opiekuńczych w ramach Programu Opieka 75+. 9) Prowadzenie postępowań dotyczących ustalania nieuiszczonych opłat za usługi opiekuńcze, usługi sąsiedzkie, specjalistyczne usługi opiekuńcze oraz pobyt w schronisku dla osób bezdomnych. 10) Prowadzenie dokumentacji świadczeniobiorców usług opiekuńczych i usług sąsiedzkich. 11) Przyjmowanie zaakceptowanych wywiadów środowiskowych, analiza dokumentacji, wprowadzanie danych do systemu informatycznego i sporządzanie decyzji przyznających świadczenia obywatelom Ukrainy. 12) Prowadzenie spraw w zakresie decyzji potwierdzających prawo do bezpłatnych świadczeń opieki zdrowotnej oraz analiza kosztów ponoszonych na wydawanie tych decyzji. 13) Weryfikacja dokumentacji dotyczącej kierowania oraz odpłatności za pobyt w placówkach dla osób bezdomnych, wydawanie w tych sprawach decyzji, prowadzenie rejestru osób skierowanych do tych placówek. 14) Rozliczanie odpłatności za pobyt w schroniskach dla osób bezdomnych. 15) Prowadzenie procedury umarzania postępowania oraz stwierdzenia wygaśnięcia decyzji w prowadzonych sprawach. 16) Przekazywanie w zakresie pomocy społecznej spraw stosownie do właściwości. 17) Terminowe przygotowanie planów i sporządzanie sprawozdań oraz zapotrzebowań, w tym z wykorzystaniem Centralnej Aplikacji Statystycznej z zakresu realizowanych zadań.
StPr/25/0986
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 4 820 do 5 200 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
StPr/25/0982
data rozpoczęcia pracy od 04.08.2025
wynagrodzenie od od 35,00 PLN /godz.

zgodnie ze stanowiskiem
StPr/25/0981
data rozpoczęcia pracy od 04.08.2025
wynagrodzenie od od 35,00 PLN /godz.

praca w sklepie meblowym
StPr/25/0961
data rozpoczęcia pracy od 29.07.2025
wynagrodzenie od od 4 900 PLN

wg stanowiska
StPr/25/0953
data rozpoczęcia pracy od 25.07.2025
wynagrodzenie od od 5 000 do 6 000 PLN

Obsługa biura, obsługa klienta.
StPr/25/0950
data rozpoczęcia pracy od 23.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
StPr/25/0933
data rozpoczęcia pracy od 16.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
StPr/25/0934
data rozpoczęcia pracy od 16.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN