Zamknij

Urząd Pracy

Oferty Pracy - Urząd Pracy Ostróda. Oferty dla szukających pracy w Ostródzie i Powiecie Ostródzkim.

- sprzątanie pomieszczeń socjalnych - sprzątanie biura
StPr/25/1076
data rozpoczęcia pracy od 22.08.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Ochrona obiektów I zmiana 06:00 - 18:00, II zmiana 18:00 - 06:00.
StPr/25/1078
data rozpoczęcia pracy od 22.08.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

zgodnie z programem stażu
StPr/25/1062
data rozpoczęcia pracy od 21.08.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN

zgodnie z programem stażu
StPr/25/1063
data rozpoczęcia pracy od 21.08.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN

Diagnozowanie, programowanie pomocy osobom z niepełnosprawnościami we współpracy z Zespołem Terapeutycznym placówki, prowadzenie psychoterapii, prowadzenie psychoedukacji rodziców. Godziny pracy: 8.00 - 14.00, ewentualnie 10.00 - 17.00.
StPr/25/1055
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 7 600 do 10 000 PLN

- kierowca, - pomoc przy uprzątaniu po wycince
StPr/25/1052
data rozpoczęcia pracy od 20.08.2025
wynagrodzenie od od 4 666 do 5 500 PLN

Zakres obowiązków: pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami utrzymanie czystości w miejscu pracy dbanie o ekspozycję towarów
StPr/25/1047
data rozpoczęcia pracy od 03.09.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Sortowanie galanterii i kostki brukowej
StPr/25/1037
data rozpoczęcia pracy od 19.08.2025
wynagrodzenie od od 31,00 PLN /godz.

1. Prowadzenie postępowania podatkowego w zakresie udzielania ulg i zwolnień w podatkach lokalnych. 2. Prowadzenie ewidencji podatkowej podatku od środków transportowych (przyjmowanie i weryfikacja deklaracji, przygotowywanie decyzji określających wysokość zobowiązania podatkowego). 3. Bieżąca weryfikacja zaległości podatkowych i prowadzenie czynności windykacyjnych w zakresie podatku od środków transportowych. 4. Wydawanie zaświadczeń podatkowych. 5. Poświadczanie oświadczeń wynikających z ustawy o kształtowaniu ustroju rolnego, w tym prowadzenie postępowania wyjaśniającego. 6. Sporządzanie sprawozdań o pomocy publicznej oraz przekazywanie informacji o przypadkach pomocy za pomocą aplikacji SHRIMP. 7. Wydawanie zaświadczeń o pomocy de minimis. 8. Podejmowanie działań zmierzających do zmniejszania zaległości podatkowych. 9. Prowadzenie spraw związanych z uregulowaniem stanu prawnego nieruchomości (sprawy spadkowe). 10. Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem interpretacji indywidualnych. 11. Przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń w sprawach podatków i opłat oraz pomocy publicznej. 12. Dokonywanie zabezpieczenia wykonania zobowiązań podatkowych hipoteką przymusową oraz zastawem skarbowym. 13. Prowadzenie spraw związanych z opłatą eksploatacyjną.
StPr/25/1026
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 4 840 do 9 200 PLN

1. Obsługa kadrowa i płacowa, prowadzenie akt osobowych pracowników, archiwizacja dokumentacji. 2. Sporządzanie list płac. 3. Obliczanie zasiłków z tytułu choroby, macierzyństwa. 4. Terminowe odprowadzanie należnego podatku do Urzędu Skarbowego, sporządzanie rocznych rozliczeń podatkowych /PIT-y/ dla wszystkich pracowników i terminowe przekazywanie pracownikom i Urzędom Skarbowym. 5. Obsługa programu Płatnik, zgłaszanie do ubezpieczeń ZUS i wyrejestrowywanie pracowników i zleceniobiorców, terminowe przekazywanie do ZUS deklaracji rozliczeniowej. 6. Ewidencjonowanie czasu pracy, zwolnień lekarskich, urlopów wypoczynkowych i innych nieobecności w pracy. 7. Bieżąca znajomość wszystkich przepisów, instrukcji, zarządzeń dotyczących prowadzonego odcinka. 8. Przygotowywanie umów pracowników zatrudnionych , świadectw pracy, dokumentacji związanej z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy. 9. Przygotowywanie umów zleceń i umów o dzieło. 10. Wypisywanie zaświadczeń dla pracowników dotyczących zatrudnienia. 11. Nadzór nad lekarskimi badaniami lekarskimi i szkoleniami BHP; 12. Przygotowanie zestawień pomocniczych i płacowych służących do analiz ekonomicznych i sprawozdań statystycznych. 13. Sporządzanie dokumentacji związanej z przejściem pracowników na renty i emerytury. 14. Prowadzenie na bieżąco rejestru absencji chorobowej i urlopów; 15. Obsługa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych; 16. Prowadzenie rozliczeń składek na PPK, raportowanie i prowadzenie ewidencji PPK. 17. Sporządzenie sprawozdań GUS dotyczących zatrudnienia i wynagrodzeń pracowników. 18. Wykonywanie innych zadań powierzonych przez Kierownika GOPS, nieujętych w powyższych zadaniach, a wynikających ze specyfiki specjalisty ds. kadr i płac.
StPr/25/1017
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od od 7 000 PLN