1) przygotowanie inwestycji do realizacji, w tym inwestycji finansowanych z funduszy
europejskich,
2) przygotowanie opisu inwestycji oraz treści i ustaleń uzyskanych decyzji
administracyjnych,
3) bieżące analizy potrzeb inwestycyjnych miasta oraz przygotowywanie wstępnych
założeń projektowych,
4) analizy kosztowe planowanych do wykonywania przyszłych inwestycji,
5) tworzenie dokumentacji przetargowej,
6) nadzór nad realizacją zlecanych inwestycji,
7) przygotowywanie propozycji w zakresie wydatków budżetowych dotyczących zadań
remontowych i inwestycyjnych Gminy,
8) udział w czynnościach odbiorowych zadań inwestycyjnych,
9) ocena merytoryczna przy rozliczeniu finansowym zadań, w tym sprawdzanie
prawidłowości wystawiania faktur z punktu widzenia podpisanych umów oraz ich
zgodności z posiadanym budżetem,
10) organizowanie i uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych.
StPr/25/1392
data rozpoczęcia pracy od 10.12.2025
wynagrodzenie od od 5 000 do 7 000 PLN