Zamknij

Urząd Pracy

Oferty Pracy - Urząd Pracy Ostróda. Oferty dla szukających pracy w Ostródzie i Powiecie Ostródzkim.

Zakres obowiązków: pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami utrzymanie czystości w miejscu pracy dbanie o ekspozycję towarów
StPr/25/0910
data rozpoczęcia pracy od 24.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Prace budowlane, murarskie przy stawianiu domów jednorodzinnych.
StPr/25/0911
data rozpoczęcia pracy od 10.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 do 8 000 PLN

1. Sprzątanie pokoi hotelowych i przestrzeni wspólnych hotelu, zgodnie z ustalonymi standardami. 2. Raportowanie wszelkich niezbędnych napraw, zgłaszanie usterek tehnicznych i dbałość o utrzymanie wysokich standardów wyposażenia pokoi. 3. Współpraca z innymi działami hotelu w celu zapewnienia najwyższej jakości świadczonych usług.
StPr/25/0906
data rozpoczęcia pracy od 14.07.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN

1. Przygotowywanie wniosków w ramach kryteriów podziału rezerwy na uzupełnienie dochodów jednostek samorządu terytorialnego w obszarze oświaty. 2. Składanie wniosków w ramach rządowych programów, projektów i przedsięwzięć na wsparcie szkół i placówek w zakresie realizowanych zadań oraz rozliczanie otrzymywanych dotacji w tym zakresie. 3. Rozliczanie dotacji otrzymywanej przez Powiat Ostródzki na funkcjonowanie Powiatowej Biblioteki Pedagogicznej. 4. Koordynowanie naboru elektronicznego do szkół ponadpodstawowych. 5. Analiza i przygotowanie do zatwierdzania arkuszy organizacji: Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych w Ostródzie, Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Szymanowie, Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Miłakowie oraz Zespołu Placówek Pedagogicznych w Ostródzie. 6. Prowadzenie spraw związanych z naliczaniem potrzeb oświatowych dla specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych i Zespołu Placówek Pedagogicznych. 7. Kontrole prawidłowości danych wykazywanych w Systemie Informacji Oświatowej przez szkoły i placówki oświatowe. 8. Prowadzenie spraw związanych z odpłatnością za pobyt i wyżywieniem wychowanków w specjalnych ośrodkach szkolno-wychowawczych. 9. Prowadzenie spraw związanych z nauczaniem indywidualnym uczniów. 10. Opracowywanie materiałów do corocznej informacji o stanie realizacji zadań oświatowych. 11. Realizacja zadań związanych z funkcjonowaniem boiska Orlik oraz realizacja projektów Ministerstwa Sportu i Turystyki dla uczniów i mieszkańców powiatu. 12. Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem Biblioteki Multimedialnej Powiatu Ostródzkiego Przystań z Kulturą. 13. Opracowywanie projektów uchwał Rady Powiatu i Zarządu Powiatu oraz zarządzeń Starosty Ostródzkiego w zakresie wynikającym z przepisów prawa oświatowego, w ramach realizowanego zakresu czynności. 14. Przygotowywanie materiałów dla Komisji Oświaty, Kultury i Sportu Rady Powiatu w Ostródzie zgodnie z realizowanym zakresem czynności.
StPr/25/0892
data rozpoczęcia pracy od 04.08.2025
wynagrodzenie od od 5 750 PLN

Przewóz żywca i towarów.
StPr/25/0889
data rozpoczęcia pracy od 04.07.2025
wynagrodzenie od od 6 500 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym referent ds. rejestracji: 1.Rejestrowanie osób bezrobotnych i poszukujących pracy po przedstawieniu przez te osoby dokumentów niezbędnych do ustalenia ich statusu i uprawnień: - sprawdzanie danych w aplikacji SRP, PESEL i Aplikacji Centralnej, - sprawdzanie kompletności dokumentów, ich właściwa kwalifikacja i wprowadzanie danych do rejestru,sporządzanie i przekazywanie odpowiednich druków do płatnika, - uzupełnianie indeksu pracodawców na podstawie bazy REGON lub CEiDG, - uzupełnianie indeksu szkół i uczelni, - weryfikacja statusu i uprawnień do świadczeń na podstawie przesyłów ZUS- U. 2.Sporządzanie i przekazywanie do podpisu osobie uprawnionej postanowień i decyzji w sprawie przyznania lub odmowie przyznania statusu osoby bezrobotnej i prawa do zasiłku dla bezrobotnych oraz o przyznaniu statusu poszukującego pracy. 3.Przekazywanie kart bezrobotnych/poszukujących pracy na stanowiska doradcy ds. zatrudnienia w przypadku rejestracji elektronicznych z podpisem. 4.Sporządzanie i przekazywanie do podpisu osobie uprawnionej decyzji o utracie, wstrzymaniu i wznowieniu prawa do zasiłku. 5.Wystawianie wezwań osobom w celu zgłoszenia się w urzędzie i złożenia wyjaśnień bądź oświadczeń lub w celu uzupełnienia brakujących dokumentów niezbędnych do podejmowania czynności urzędowych. 6.W zakresie koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego: - kserowanie dokumentów potwierdzających zatrudnienie w Polsce i za granicą, - przekazywanie zawiadomieniem całej dokumentacji bezrobotnego do WUP, - wprowadzanie uprawnień do zasiłku bądź ich braku na podstawie decyzji wydanej przez WUP, - sporządzanie decyzji po umorzeniu postępowania przez WUP w przypadku stwierdzenia, że nie zachodzi koordynacja systemów zabezpieczenia społecznego, - przygotowanie dokumentów do transferu zasiłku, - wypełnianie zaświadczenia w celu wydania formularza PdU1 potwierdzającego okres pracy i ubezpieczenia w Polsce wraz z kopią wszystkich świadectw pracy. 7.Wydawanie zaświadczeń o podleganiu do ubezpieczenia zdrowotnego, zaświadczeń o bieżącym statusie bezrobotnego/poszukującego pracy i pobieranych świadczeniach. 8.Sporządzanie i przekazywanie do podpisu osobie uprawnionej decyzji o uchyleniu statusu i prawa do zasiłku, przywołaniu do zwrotu nienależnie pobranego świadczenia. 9.Przyjmowanie i wprowadzanie do systemu dokumentów i informacji dotyczących zmian w sytuacji osób zarejestrowanych. 10.Kompletowanie dokumentów dotyczących odwołań od decyzji uprzednio przez siebie sporządzonych. 11.Przygotowywanie odpowiedzi na wpływające pisma z zakresu rejestracji. 12.Rzetelne i wyczerpujące udzielanie informacji osobom rejestrującym się w urzędzie o przysługujących im prawach i obowiązkach.
StPr/25/0885
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 4 800 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
StPr/25/0884
data rozpoczęcia pracy od 11.06.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

Utrzymanie czystości biur, łazienek, holi. Praca w godzinach 13:00 - 17:00
StPr/25/0873
data rozpoczęcia pracy od 02.07.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN

Rozliczanie małej apółki z o.o.
StPr/25/0878
data rozpoczęcia pracy od 02.07.2025
wynagrodzenie od od 2 333 PLN

l) Przygotowywanie i uaktualnianie ewidencji dróg i oznakowania do prowadzenia której Obwód Drogowy jest zobowiązany, 2) Organizowanie i bezpośrednie kierowanie pracą brygady patrolowo - interwencyjnej, 3) Wprowadzanie tymczasowej i stałej organizacji ruchu przez Obwód Drogowy Nr l, 4) Nadzór nad eksploatacją i konserwacją sprzętu, maszyn i środków transportowych używanych przez Obwód Drogowy Nr l, 5) Czuwanie nad przestrzeganiem obowiązującej technologii i jakości wykonywania robót wykonywanych przez Obwód Drogowy Nr l, 6) Organizowanie załadunku i wyładunku materiałów potrzebnych do realizacji robót wykonywanych przez Obwód Drogowy Nr l, 7) Kontrolowanie, prawidłowości i zgodności z wydanymi zezwoleniami, wszelkich prac prowadzonych w pasie drogowym, 8) Sporządzanie rocznych planów wyrębu drzew, 9) Przygotowywanie i rozliczanie miesięcznych planów robót, 10) Uczestnictwo w odbiorach robót, 11) Dokonywanie odbiorów pasa drogowego po akcjach prowadzonych przez Państwową Straż Pożarną, 12) Organizowanie oznakowania miejsc niebezpiecznych na skutek awarii, 13) Prowadzenie dyżurów zimowego utrzymania dróg, 14) Utrzymanie ładu, porządku i dyscypliny pracy na prowadzonych robotach,
StPr/25/0880
data rozpoczęcia pracy od 21.07.2025
wynagrodzenie od od 6 000 do 7 600 PLN