Zamknij

Operator - kierowca

Nr oferty: StPr/24/1593Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Ignacego Paderewskiego 3, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie
Zakres obowiązków: Dokonywanie interwencyjnych objazdów dróg. Wykonywanie robót interwencyjnych w ramach bieżącego utrzymania dróg m.in.: wymiana oznakowania pionowego, słupków prowadzących zabezpieczanie i oznakowanie miejsc stanowiących zagrożenie bezpieczeństwa ruchu drogowego usuwanie zagrożeń dla ruchu drogowego spowodowanych przez użytkowników dróg lub powstałych wskutek awarii oczyszczanie nawierzchni dróg i mostów, w tym usuwanie wiatrołomów, wycinka drzew krzaków itp. interwencyjna naprawa nawierzchni dróg i chodników interwencyjna naprawa pobocza i skarp mycie oznakowania drogi, barier, słupków prowadzących, ekranów dźwiękochłonnych udrażnianie przepustów drogowych, systemu odprowadzania wody z drogi i obiektów mostowych utrzymanie zieleni przydrożnej, w tym koszenie traw, wycinka i podkrzesywanie drzew Ręczne kierowanie ruchem podczas wykonywania robót, które tego wymagają oraz w sytuacjach awaryjnych np. w przypadku wypadków drogowych. Współpraca z jednostkami policji i straży pożarnej w przypadku wypadków drogowych. Wykonawca czynności w ramach zimowego utrzymania m.in.: wykonywanie robót interwencyjnych, w tym kontrola stanu nawierzchni obsługa sprzętu technicznego w ramach zimowego utrzymania dróg pełnienie dyżurów w ramach ZUD inne czynności w ramach ZUD Obsługa drobnego sprzętu technicznego do realizacji w/w zadań oraz jego konserwacja. Niezwłoczne zgłaszanie bezpośredniemu przełożonemu uszkodzeń usterek, wadliwego działania powierzonego sprzętu technicznego i pojazdów służbowych. Prowadzenie samochodu dostawczego lub patrolowego. Dbałość o stan techniczny pojazdu i wyposażenia. Dokonywanie objazdów i kontroli dróg pod względem stanu technicznego wszystkich elementów pasa drogowego, bezpieczeństwa ruchu drogowego, odwodnienia, stałego i tymczasowego oznakowania pionowego i poziomego. Prace konserwacyjno-porządkowe na terenie zaplecza technicznego . Obsługa ciężkiego sprzętu drogowego UNIMOG.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 06.11.2024
Wynagrodzenie brutto: od 5 200 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące
    Uprawnienia:
    • obsługa pakietu MS OFFICE
    • prawo jazdy kat. B
      Pozostałe wymagania
      Inne wymagania: Kompetencje: wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, WYMAGANIA DODATKOWE Wykształcenie średnie techniczne (budowlane lub mechaniczne), Prawo jazdy kat. C, Uprawnienia operatora w specjalności wielozadaniowe nośniki osprzętu, Uprawnienia operatora odśnieżarek mechanicznych do 220 KW klasa druga, Uprawnienia do obsługi piły mechanicznej łańcuchowej. WARUNKI PRACY Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: - umowa na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony (po 12 miesiącach), - stres związany z działaniem pod presją czasu, - dyspozycyjność, odbywanie wyjazdów służbowych na terenie kraju, - możliwość pracy w godzinach nadliczbowych, - obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych, - praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym, - praca pod ruchem drogowym. Pracownikom oferujemy: - stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, - dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy, - trzynaste wynagrodzenie, - ruchomy czas pracy lub możliwość ustalenia indywidualnego czasu pracy, - skuteczne szkolenia wdrożeniowe i stanowiskowe oraz szerokie możliwości dalszego rozwoju kompetencji zawodowych (m.in. refundacja kosztów nauki na studiach, studiach podyplomowych, kursach zawodowych, kursach językowych), - pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku pracownika i dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, karty sportowe, - możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie.
      Dane pracodawcy:
      Pracodawca: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie
      Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
      Adres: Warszawska 89, 10-083 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
      Osoba do kontaktu: Andrzej Łata
      Numer telefonu: 602 390 826
      E-mail:
      Język aplikacji: polski
      Wymagane dokumenty: DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE Życiorys (CV) i list motywacyjny, Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, Oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B, Oświadczenie kandydatki/kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, Oświadczenie
      Sposób kontaktu
      przekazania dokumentów:
      Preferowane formy kontaktu: osobiście
      SPRZĄTANIE POWIERCZNI PRODUKCYJNYCH, MYCIE POJEMNIKÓW
      StPr/24/1598
      data rozpoczęcia pracy od 30.11.2024
      wynagrodzenie od od 28,1 PLN

      Obsługa gości, kasy, przygotowywanie kanapek, napojów, deserów, prace porządkowe na terenie restauracji.
      StPr/24/1603
      data rozpoczęcia pracy od 12.11.2024
      wynagrodzenie od od 25,6 PLN

      zgodnie ze stanowiskiem godziny pracy: 6-14, 12-20
      StPr/24/1601
      data rozpoczęcia pracy od 12.11.2024
      wynagrodzenie od od 4 300 do 5 000 PLN

      zgodnie ze stanowiskiem godziny pracy: 6-14, 12-20
      StPr/24/1602
      data rozpoczęcia pracy od 12.11.2024
      wynagrodzenie od od 4 300 do 5 700 PLN

      Obsługa i nadzorowanie urządzenia do wytwarzania wyrobów sztucznych. Przygotowywanie surowców, sortowanie półfabrykatów.
      StPr/24/1596
      data rozpoczęcia pracy od 08.11.2024
      wynagrodzenie od od 4 300 PLN

      usługi kosmetyczne
      StPr/24/1594
      data rozpoczęcia pracy od 08.11.2024
      wynagrodzenie od od 4 300 PLN

      - opracowywanie, wdrażanie i aktualizowanie Polityki bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych, - zapewnienie przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych, - monitorowanie przestrzegania RODO, innych przepisów o ochronie danych w tym podział obowiązków, działania zwiększające świadomość, szkolenia personelu uczestniczącego w operacjach przetwarzania, - udzielania na żądanie zaleceń co do oceny skutków dla ochrony danych oraz monitorowanie jej wykonaniu zgodnie z RODO, - opracowanie raportów po audycie z zakresu ochrony danych osobowych, - współpraca z organem nadzorczym, - pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla organu nadzorczego w kwestii związanych z przetwarzaniem oraz w stosownych przypadkach prowadzenie konsultacji we wszelkich innych sprawach, - prowadzenie rejestru zbioru danych przetwarzanych przez Administratora Danych Osobowych, przygotowywanie upoważnień do przetwarzania danych osobowych i przekazywanie ich do akceptacji Dyrektorowi Administratorowi Danych oraz prowadzenie rejestru wydanych upoważnień, nadzór i kontrola nad systemem zabezpieczeń danych osobowych w Zarządzie Dróg Powiatowych w Ostródzie, - wypełnianie zadań z należytym uwzględnieniem ryzyka związanego z operacjami przetwarzania, mając na uwadze charakter, zakres, kontekst i cele przetwarzania, - obsługa Sekretariatu ZDP w Ostródzie, w oparciu o instrukcję kancelaryjną, - obsługa telefoniczna Dyrektora i Z-c Dyrektora, - rozdzielanie korespondencji oraz prowadzenie właściwych ewidencji, organizowanie i prowadzenie spraw administracyjno gospodarczych w ZDP Ostróda, - zaopatrywanie pracowników w niezbędny sprzęt i wyposażenie, - prenumerata czasopism i publikacji, - wyliczanie ekwiwalentu za pranie odzieży roboczej, - pełnienie dyżurów zimowego utrzymania dróg.
      StPr/24/1589
      data rozpoczęcia pracy od 01.12.2024
      wynagrodzenie od od 5 550 do 6 660 PLN

      Dokonywanie interwencyjnych objazdów dróg. Wykonywanie robót interwencyjnych w ramach bieżącego utrzymania dróg m.in.: wymiana oznakowania pionowego, słupków prowadzących zabezpieczanie i oznakowanie miejsc stanowiących zagrożenie bezpieczeństwa ruchu drogowego usuwanie zagrożeń dla ruchu drogowego spowodowanych przez użytkowników dróg lub powstałych wskutek awarii oczyszczanie nawierzchni dróg i mostów, w tym usuwanie wiatrołomów, wycinka drzew krzaków itp. interwencyjna naprawa nawierzchni dróg i chodników interwencyjna naprawa pobocza i skarp mycie oznakowania drogi, barier, słupków prowadzących, ekranów dźwiękochłonnych udrażnianie przepustów drogowych, systemu odprowadzania wody z drogi i obiektów mostowych utrzymanie zieleni przydrożnej, w tym koszenie traw, wycinka i podkrzesywanie drzew Ręczne kierowanie ruchem podczas wykonywania robót, które tego wymagają oraz w sytuacjach awaryjnych np. w przypadku wypadków drogowych. Współpraca z jednostkami policji i straży pożarnej w przypadku wypadków drogowych. Wykonawca czynności w ramach zimowego utrzymania m.in.: wykonywanie robót interwencyjnych, w tym kontrola stanu nawierzchni obsługa sprzętu technicznego w ramach zimowego utrzymania dróg pełnienie dyżurów w ramach ZUD inne czynności w ramach ZUD Obsługa drobnego sprzętu technicznego do realizacji w/w zadań oraz jego konserwacja. Niezwłoczne zgłaszanie bezpośredniemu przełożonemu uszkodzeń usterek, wadliwego działania powierzonego sprzętu technicznego i pojazdów służbowych. Prowadzenie samochodu dostawczego lub patrolowego. Dbałość o stan techniczny pojazdu i wyposażenia. Dokonywanie objazdów i kontroli dróg pod względem stanu technicznego wszystkich elementów pasa drogowego, bezpieczeństwa ruchu drogowego, odwodnienia, stałego i tymczasowego oznakowania pionowego i poziomego. Prace konserwacyjno-porządkowe na terenie zaplecza technicznego . Obsługa ciężkiego sprzętu drogowego UNIMOG.
      StPr/24/1593
      data rozpoczęcia pracy od 06.11.2024
      wynagrodzenie od od 5 200 PLN

      zgodnie ze stanowiskiem
      StPr/24/1586
      data rozpoczęcia pracy od 06.11.2024
      wynagrodzenie od od 2 150 PLN

      - Zarządzanie zespołem sprzedażowym - Delegowanie zadań i motywowanie pracowników - Zarządzanie gospodarką towarową - Wspieranie managera sklepu i zastępców w ich codziennych obowiązkach - Zapewnienie funkcjonowania obiektu zgodnie z wewnętrznymi standardami - Praca na Sali sprzedaży i dbanie o zadowolenie klientów
      StPr/24/1578
      data rozpoczęcia pracy od 04.11.2024
      wynagrodzenie od od 6 200 PLN