Zamknij

Sprzedawca

Nr oferty: StPr/24/1586Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie
Zakres obowiązków: zgodnie ze stanowiskiem
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Data rozpoczęcia: 06.11.2024
Wynagrodzenie brutto: od 2 150 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące
    Dane pracodawcy:
    Pracodawca: kontakt przez PUP
    Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
    Adres: Jana III Sobieskiego 5, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurs
    Osoba do kontaktu: Olga Rogowiec
    Numer telefonu: 896429545
    E-mail: [email protected]
    Język aplikacji: polski
    Wymagane dokumenty: skierowanie z PUP
    Sposób kontaktu
    przekazania dokumentów:
    SPRZĄTANIE POWIERCZNI PRODUKCYJNYCH, MYCIE POJEMNIKÓW
    StPr/24/1598
    data rozpoczęcia pracy od 30.11.2024
    wynagrodzenie od od 28,1 PLN

    Obsługa gości, kasy, przygotowywanie kanapek, napojów, deserów, prace porządkowe na terenie restauracji.
    StPr/24/1603
    data rozpoczęcia pracy od 12.11.2024
    wynagrodzenie od od 25,6 PLN

    zgodnie ze stanowiskiem godziny pracy: 6-14, 12-20
    StPr/24/1601
    data rozpoczęcia pracy od 12.11.2024
    wynagrodzenie od od 4 300 do 5 000 PLN

    zgodnie ze stanowiskiem godziny pracy: 6-14, 12-20
    StPr/24/1602
    data rozpoczęcia pracy od 12.11.2024
    wynagrodzenie od od 4 300 do 5 700 PLN

    Obsługa i nadzorowanie urządzenia do wytwarzania wyrobów sztucznych. Przygotowywanie surowców, sortowanie półfabrykatów.
    StPr/24/1596
    data rozpoczęcia pracy od 08.11.2024
    wynagrodzenie od od 4 300 PLN

    usługi kosmetyczne
    StPr/24/1594
    data rozpoczęcia pracy od 08.11.2024
    wynagrodzenie od od 4 300 PLN

    - opracowywanie, wdrażanie i aktualizowanie Polityki bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych, - zapewnienie przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych, - monitorowanie przestrzegania RODO, innych przepisów o ochronie danych w tym podział obowiązków, działania zwiększające świadomość, szkolenia personelu uczestniczącego w operacjach przetwarzania, - udzielania na żądanie zaleceń co do oceny skutków dla ochrony danych oraz monitorowanie jej wykonaniu zgodnie z RODO, - opracowanie raportów po audycie z zakresu ochrony danych osobowych, - współpraca z organem nadzorczym, - pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla organu nadzorczego w kwestii związanych z przetwarzaniem oraz w stosownych przypadkach prowadzenie konsultacji we wszelkich innych sprawach, - prowadzenie rejestru zbioru danych przetwarzanych przez Administratora Danych Osobowych, przygotowywanie upoważnień do przetwarzania danych osobowych i przekazywanie ich do akceptacji Dyrektorowi Administratorowi Danych oraz prowadzenie rejestru wydanych upoważnień, nadzór i kontrola nad systemem zabezpieczeń danych osobowych w Zarządzie Dróg Powiatowych w Ostródzie, - wypełnianie zadań z należytym uwzględnieniem ryzyka związanego z operacjami przetwarzania, mając na uwadze charakter, zakres, kontekst i cele przetwarzania, - obsługa Sekretariatu ZDP w Ostródzie, w oparciu o instrukcję kancelaryjną, - obsługa telefoniczna Dyrektora i Z-c Dyrektora, - rozdzielanie korespondencji oraz prowadzenie właściwych ewidencji, organizowanie i prowadzenie spraw administracyjno gospodarczych w ZDP Ostróda, - zaopatrywanie pracowników w niezbędny sprzęt i wyposażenie, - prenumerata czasopism i publikacji, - wyliczanie ekwiwalentu za pranie odzieży roboczej, - pełnienie dyżurów zimowego utrzymania dróg.
    StPr/24/1589
    data rozpoczęcia pracy od 01.12.2024
    wynagrodzenie od od 5 550 do 6 660 PLN

    Dokonywanie interwencyjnych objazdów dróg. Wykonywanie robót interwencyjnych w ramach bieżącego utrzymania dróg m.in.: wymiana oznakowania pionowego, słupków prowadzących zabezpieczanie i oznakowanie miejsc stanowiących zagrożenie bezpieczeństwa ruchu drogowego usuwanie zagrożeń dla ruchu drogowego spowodowanych przez użytkowników dróg lub powstałych wskutek awarii oczyszczanie nawierzchni dróg i mostów, w tym usuwanie wiatrołomów, wycinka drzew krzaków itp. interwencyjna naprawa nawierzchni dróg i chodników interwencyjna naprawa pobocza i skarp mycie oznakowania drogi, barier, słupków prowadzących, ekranów dźwiękochłonnych udrażnianie przepustów drogowych, systemu odprowadzania wody z drogi i obiektów mostowych utrzymanie zieleni przydrożnej, w tym koszenie traw, wycinka i podkrzesywanie drzew Ręczne kierowanie ruchem podczas wykonywania robót, które tego wymagają oraz w sytuacjach awaryjnych np. w przypadku wypadków drogowych. Współpraca z jednostkami policji i straży pożarnej w przypadku wypadków drogowych. Wykonawca czynności w ramach zimowego utrzymania m.in.: wykonywanie robót interwencyjnych, w tym kontrola stanu nawierzchni obsługa sprzętu technicznego w ramach zimowego utrzymania dróg pełnienie dyżurów w ramach ZUD inne czynności w ramach ZUD Obsługa drobnego sprzętu technicznego do realizacji w/w zadań oraz jego konserwacja. Niezwłoczne zgłaszanie bezpośredniemu przełożonemu uszkodzeń usterek, wadliwego działania powierzonego sprzętu technicznego i pojazdów służbowych. Prowadzenie samochodu dostawczego lub patrolowego. Dbałość o stan techniczny pojazdu i wyposażenia. Dokonywanie objazdów i kontroli dróg pod względem stanu technicznego wszystkich elementów pasa drogowego, bezpieczeństwa ruchu drogowego, odwodnienia, stałego i tymczasowego oznakowania pionowego i poziomego. Prace konserwacyjno-porządkowe na terenie zaplecza technicznego . Obsługa ciężkiego sprzętu drogowego UNIMOG.
    StPr/24/1593
    data rozpoczęcia pracy od 06.11.2024
    wynagrodzenie od od 5 200 PLN

    zgodnie ze stanowiskiem
    StPr/24/1586
    data rozpoczęcia pracy od 06.11.2024
    wynagrodzenie od od 2 150 PLN

    - Zarządzanie zespołem sprzedażowym - Delegowanie zadań i motywowanie pracowników - Zarządzanie gospodarką towarową - Wspieranie managera sklepu i zastępców w ich codziennych obowiązkach - Zapewnienie funkcjonowania obiektu zgodnie z wewnętrznymi standardami - Praca na Sali sprzedaży i dbanie o zadowolenie klientów
    StPr/24/1578
    data rozpoczęcia pracy od 04.11.2024
    wynagrodzenie od od 6 200 PLN