Akcja organizowana jest przez Fundację Sensoria w ramach kampanii RAKOOBRONA. W tym roku, już po raz jedenasty, specjaliści odwiedzą 16 miast w całej Polsce – po jednym z każdego województwa. Do działań po raz pierwszy dołączyła również Fundacja Topestetic, wspierająca inicjatywy edukacyjne i prozdrowotne.
Głównym celem projektu jest profilaktyka czerniaka – nowotworu skóry, którego wczesne wykrycie daje niemal 100% szans na wyleczenie. Podczas akcji mieszkańcy lub turyści będą mogli bezboleśnie i bez skierowania skonsultować znamiona ze specjalistami – dermatologami, onkologami i kosmetologami ze sklepu internetowego Topestetic. Wcześniejsze zapisy nie są wymagane – wystarczy ustawić się w kolejce do mobilnego punktu.
Z kolei prezes Fundacji Topestetic Konrad Kordyszewski dodaje: – Z dumą dołączyliśmy do projektu „UVaga” i mamy nadzieję, że wspólnie dotrzemy do tysięcy Polaków. Chcemy uświadamiać, że skuteczny krem przeciwsłoneczny to przede wszystkim taki, który stosujemy regularnie. Nasze przesłanie to: badaj się i chroń skórę przed słońcem.
Więcej informacji o projekcie i pełna trasa dostępne są na stronie: www.wyprzedzczerniaka.pl oraz w mediach społecznościowych kampanii.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz