Zamknij

ODDZIAŁ 1 PKO BANKU POLSKIEGO W OSTRÓDZIE ZMIENIA SIĘ DLA SWOICH KLIENTÓW - NOWY ADRES, NOWA PRZESTRZEŃ, NOWA JAKOŚĆ

+ 14:40, 07.07.2023 Aktualizacja: 19:06, 19.02.2024
Skomentuj

Oddział PKO Banku Polskiego w Ostródzie obsługuje klientów od 69 lat. W ostatnim czasie zarówno adres, jak i wnętrze oddziału całkowicie się zmieniło. Od lipca doradcy obsługują klientów w zrewitalizowanym zabytkowym budynku, w samym centrum miasta, na terenie "Białych Koszar", przy ul. Sobieskiego 11 - niewiele ponad kilometr od poprzedniej siedziby. W obecnej lokalizacji cała placówka znajduje się na jednym poziomie, co jest dużym ułatwieniem dla osób z niepełnosprawnościami, starszych oraz rodziców z małymi dziećmi. Przed budynkiem znajduje się parking, a w najbliższym sąsiedztwie urzędy.

- Jako bank pierwszego wyboru dla mieszkańców Ostródy i okolicznych miejscowości musimy iść z duchem czasu. W modernizacjach naszych oddziałów koncentrujemy się w dużej mierze na rozwoju technologicznym. Klienci w ostatnich latach chętniej korzystają z kanałów zdalnych w kontakcie z bankiem. W PKO Banku Polskim mają do wyboru kilka możliwości - bankowość elektroniczną iPKO, aplikację mobilną IKO, bankomaty oraz wpłatomaty. Cały czas pracujemy nad cyfryzacją większości procesów, ale nie zapominamy o tych, którzy preferują bezpośredni kontakt z doradcą. Oddział w Ostródzie pokazuje, w jaką stronę zmierzamy: z jednej strony udostępniamy naszym klientom stanowisko samoobsługowe, w którym proste czynności wykonają samodzielnie lub z pomocą doradcy, a z drugiej nasi pracownicy dopasowują produkt finansowy, doradzają oraz edukują w zakresie korzystania z kanałów zdalnych - podkreśla Zbigniew Kalwas, dyrektor Regionu Bankowości Detalicznej PKO Banku Polskiego w Gdyni.

 

Oddział 1 PKO Banku Polskiego w Ostródzie prowadzi obsługę zarówno klientów indywidualnych, w tym oferuje kredyty hipoteczne, jak i biznesowych.

W zmodernizowanym oddziale PKO Banku Polskiego nie ma tradycyjnych ulotek i plakatów - najważniejsze informacje o bieżącym funkcjonowaniu oddziału wyświetlane są na ogólnodostępnych ekranach. Większość czynności klienci mogą wykonać w asyście doradców na ekranach dotykowych lub wykorzystując swoje smartfony. Takie rozwiązania pozwalają ograniczyć konieczność wydruków papierowych, co ma bezpośredni wpływ na ekologię i ochronę środowiska. Placówka została wyposażona w stanowisko internetowe, przy którym klient samodzielnie lub z pomocą doradcy może wykonać niezbędne operacje. Dzięki temu rozwiązaniu klienci mogą nauczyć się korzystania z kanałów zdalnych. Wystrój wnętrza ocieplają liczne akcenty roślinne - donice z kwiatami, elementy zieleni na ścianach oraz fototapeta przedstawiająca jezioro z żaglówką charakterystyczne dla tego regionu.

 

- Naszą najmocniejszą stroną jest to, że potrafimy do każdego podejść indywidualnie - nieważne, czy przychodzi właściciel małego lokalnego przedsiębiorstwa, osoba starsza, która chce zapłacić rachunek, czy rodzic, który chciałby założyć pierwsze konto swojemu dziecku - dla nas każdy jest partnerem. Zmiana przestrzeni i adresu, w której będziemy teraz pracować pozwoli nam obsługiwać klientów na niezmiennie wysokim poziomie i przede wszystkim zdobyć zaufanie nowych klientów, zarówno indywidualnych, jak i małych i średnich firm. - podkreśla Justyna Stachurzewska - Plewka, dyrektor Oddziału 1 PKO Banku Polskiego w Ostródzie.

 

Przestrzeń zmodernizowanego oddziału posiada charakter uniwersalny. Znalazło się w niej miejsce na obsługę klientów indywidualnych oraz klientów biznesowych w kameralnych pokojach spotkań. Nowa aranżacja zapewnia dyskrecję i komfort obsługi. W oddziale obsługę klientów prowadzi 17 doradców w tym 9 segmentu klienta podstawowego oraz 8 biznesowych.

Obecnie wiele spraw bankowych możemy załatwić sami, bez wizyty w oddziale. Tych procesów, którymi można się zająć w sposób cyfrowy przybywa systematycznie, a banki cały czas pracują nad rozszerzeniem tych możliwości. W PKO Banku Polskim to proste, bezpieczne i wygodne, a jednocześnie pozwala oszczędzić czas i pieniądze. Np. wpłacając lub wypłacając pieniądze w urządzeniu należącym do banku (bankomat czy wpłatomat) klient PKO Banku Polskiego nie zapłaci prowizji. Sieć urządzeń należących do nas to prawie 3 tys. bankomatów i ponad 1,3 tys. urządzeń z funkcją wpłaty.

Właściciele PKO Konta dla Młodych mają darmowe konto, bezpłatne są również wypłaty i wpłaty gotówki ze wszystkich bankomatów PKO w kraju i wypłaty we wszystkich bankomatach na całym świecie. Karta płatnicza, BLIK, płatność zbliżeniowa telefonem, Apple Pay, Google Pay, a na zegarkach Garmin Pay i SwatchPay! - to tylko część możliwości, dzięki którym w wygodny i szybki sposób zapłacimy za zakupy stacjonarne lub internetowe, a środki od razu trafiają na konto odbiorcy. Klienci banku mogą korzystać z systematycznie wzbogacanych usług bankowości elektronicznej oferowanych pod marką iPKO (bankowość elektroniczna to m.in. możliwość opłacenia online rachunków za prąd czy mieszkanie bez konieczności wizyty w placówce), jak również z aplikacji mobilnej IKO, którą można zainstalować w telefonie i korzystać z szerokiego wachlarza funkcji bankowych i płatniczych 24 godziny na dobę w dowolnym miejscu. Za pomocą IKO można sprawdzić m.in. saldo i historię rachunku, zlecić przelew na numer rachunku bankowego do dowolnego odbiorcy, spłacić zadłużenie na karcie kredytowej, założyć lokatę czy doładować telefon na kartę.

Klienci mogą również skorzystać z usługi wideodoradcy, gdzie podczas rozmowy on-line można złożyć wniosek o kartę kredytową, pożyczkę gotówkową, ubezpieczenie komunikacyjne oraz otwarcie limitu w koncie.

Każdy kto chce porozmawiać on-line z doradcą banku na temat oferty dla klientów indywidualnych może to zrobić bez wychodzenia z domu, siedząc wygodnie ze smartfonem w dłoni lub przed komputerem.

Kilka pytań do Justyny Stachurzewskiej-Plewki, dyrektor Oddziału 1 PKO Banku Polskiego w Ostródzie:

- Oddział działa na lokalnym rynku od prawie 69 lat. Jaką rolę pełnicie dla tutejszej społeczności?

Jesteśmy bankiem pierwszego wyboru dla mieszkańców miasta i okolic już od prawie 70 lat oraz partnerem dla klientów indywidualnych i biznesowych. Dbamy o profesjonalną obsługę oraz wiedzę klientów w zakresie nowoczesnych rozwiązań cyfrowych. Jesteśmy nastawieni na doradztwo, wsparcie produktowe i edukację w zakresie kanałów zdalnych. Cieszę się, że od piątku 7 lipca, klienci mogą korzystać z nowoczesnych rozwiązań w nowej, przystosowanej dla wszystkich przestrzeni.

- Na czym będziecie się koncentrować w pracy oddziału w nowej lokalizacji i nowej przestrzeni?

Będziemy koncentrować się na utrzymaniu wysokiej jakości obsługi, tworzeniu nowych i utrzymaniu długoterminowych relacji z klientami oraz dotarciu do ich rzeczywistych potrzeb, czy też oferowaniu pomocy w trudnych, przełomowych i zwyczajnych momentach ich życia. Będziemy kontynuować budowanie przestrzeni do pozytywnych doświadczeń klientów w bankowaniu z PKO Bankiem Polskim. Zależy nam, aby klienci polecali PKO Bank Polski i oddział w Ostródzie. Chcemy być dalej solidnym i zaufanym partnerem dla klientów.

- Czy podejmujecie działania społeczne lub charytatywne na terenie miasta i okolic?

Jesteśmy aktywni i obecni w środowisku lokalnym poprzez udział w Szlachetnej Paczce, wsparciu rzeczowym dla uczniów w trudnej sytuacji życiowej oraz szkolnych warsztatach zawodowych. Bierzemy udział w projektach doradztwa zawodowego wspólnie z Zasadniczą Szkołą Zawodową w Ostródzie. Jesteśmy inicjatorem akcji wsparcia finansowego Szpitala w Ostródzie, podczas pandemii Covid.

Zaangażowaliśmy się w akcje charytatywne w zakresie pomocy dla Ukrainy oraz Ukraińców, którzy przyjechali do Ostródy i zamieszkali w okolicach naszego miasta. Chcemy być widoczni i pozytywnie postrzegani przez mieszkańców, chociażby poprzez organizację Biegu Charytatywnego PKO Banku Polskiego na stadionie w Ostródzie

Nie lubimy się chwalić, wolimy działać, zawsze można na nas liczyć, jak ktoś potrzebuje pomocy i wsparcia.

- Z czego jest Pani wyjątkowo dumna w prowadzeniu oddziału? Czy mieliście w ostatnich latach jakieś wyjątkowe osiągnięcia?

Jestem dumna, że mam wspaniały, zaangażowany zespół, na który zawsze mogę liczyć w każdej sytuacji. Możemy razem przenosić "góry", co wielokrotnie udowodniliśmy. Jestem również dumna z tego, że z roku na rok wzrasta liczba klientów we wszystkich biznesach. Jesteśmy oddziałem, w którym wszyscy lubią rywalizacje. Naszym wspólnym sukcesem jest wdrożenie sprzedaży ubezpieczeń PKO Dom i PKO Moto. Jeden z Doradców Bankowości Osobistej dołączył do elitarnej społeczności profesjonalistów i ekspertów finansów osobistych klientów, znanej nie tylko w Polsce, ale również w Europie, otrzymując Certyfikat EFPA.

- Jaki rodzaj klientów potrzebuje Waszego szczególnego wsparcia?

Przede wszystkim klienci z niepełnosprawnością ruchową, aby mogli samodzielnie podjechać do oddziału i przy stanowisku załatwić osobiście wszystkie swoje sprawy. W nowej lokalizacji z pewnością będą bardzo zadowoleni. Rodzice przychodzący z dziećmi do naszego oddziału również będą mogli spokojnie załatwić sprawy bankowe, kiedy ich pociechy zajmą się rysowaniem i zabawą w specjalnie wyznaczonym do tego miejscu. Seniorom pomagamy w korzystaniu z bankomatu/wpłatomatu, a w nowej siedzibie będzie również możliwość wsparcia przy samodzielnym stanowisku internetowym.

(artykuł sponsorowany)
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%