Zostało mało czasu!
0
0
dni
0
0
godzin
0
0
minut
0
0
sekund
Daj bliskim chwilę,
którą zapamiętają
Kup prezent
Zamknij

Główny księgowy jednostek oświatowych

Nr oferty: StPr/25/1395Dodane przez: Urząd Gminy Ostróda

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Jana III Sobieskiego 1, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie
: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 1) opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości wydawanych przez dyrektorów jednostek obsługiwanych; 2) opracowywanie w porozumieniu i z udziałem dyrektorów projektów planów finansowych jednostek obsługiwanych i zmian w budżecie; 3) dokonywanie bieżącej analizy wykonania planu dochodów i wydatków oraz bieżące informowanie dyrektorów jednostek obsługiwanych o stopniu ich realizacji; 4) zapewnienie prawidłowego i terminowego ustalania i pobierania należności z tytułu dochodów budżetowych oraz ich odprowadzanie do budżetu gminy; 5) sprawdzanie prawidłowości umów zawieranych przez jednostki obsługiwane pod względem finansowym; 6) wykonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczej i finansowej z planem finansowym oraz wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych jednostek obsługiwanych; 7) wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi; 8) prowadzenie ksiąg rachunkowych jednostek obsługiwanych; 9) nadzór nad prawidłowym i terminowym rozliczaniem jednostek obsługiwanych z US i ZUS; 10) nadzór nad prowadzeniem i rozliczaniem podatku vat jednostek obsługiwanych; 11) zapewnienie prawidłowego i terminowego obiegu dokumentów księgowych oraz zorganizowanie gromadzenia i przechowywania dokumentacji księgowej w sposób zabezpieczający ją przed dostępem osób nieuprawnionych, przed zaginięciem i zniszczeniem; 12) organizowanie i nadzorowanie całości prac związanych z inwentaryzacją mienia jednostki obsługiwanej oraz rozliczanie wyników przeprowadzonych inwentaryzacji; 13) dokonywanie wyceny aktywów i pasywów oraz ustalenie wyniku finansowego jednostek obsługiwanych; 14)sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych jednostek obsługiwanych wg zasad i terminów określonych w przepisach prawa; 15) nadzorowanie dokonywania należnych odpisów na ZFŚS poszczególnych jednostek obsługiwanych; 16) nadzorowanie całokształtu prac z zakresu rachunkowości dotyczących jednostek obsługiwanych, wykonywanych przez pracowników podległych w jednostce obsługującej.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.01.2026
: od 5 250 do 10 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: Urząd Gminy Ostróda
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Jana III Sobieskiego 1, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurs
Osoba do kontaktu: Elżbieta Kulesza
Numer telefonu:
E-mail:
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny; 2) CV (curriculum vitae) z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej; 3) dokument poświadczający wykształcenie; 4) kserokopie świadectw pracy; 5) oświadczenie o posiadan
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: - obsługa budżetowych rachunków bankowych poszczególnych jednostek obsługiwanych, terminowe sporządzanie przelewów bankowych ; - uzgadnianie stanu środków finansowych z wyciągami bankowymi obsługiwanych jednostek; - sprawowanie kontroli formalno-rachunkowej faktur, rachunków oraz innych dokumentów księgowych; - współdziałanie z głównym księgowym jednostek obsługiwanych przy rozliczaniu inwentaryzacji; - prowadzenie ewidencji finansowo księgowej wszystkich zdarzeń finansowych dotyczących dochodów i wydatków jednostek obsługiwanych w programie Finanse Vulcan; - rozliczanie zobowiązań z kontrahentami, uzgadnianie zobowiązań na podstawie prowadzonej analityki do kont rozrachunkowych; - uzgadnianie pozostałych kont księgowych; - sporządzanie sprawozdań budżetowych, finansowych i z zakresu operacji finansowych obsługiwanych jednostek- sporządzanie rocznego sprawozdania GUS o stanie i ruchu środków trwałych jednostek obsługiwanych; - sporządzanie informacji opisowych z wykonania budżetu jednostek obsługiwanych; - pobieranie i odprowadzanie dochodów jednostek obsługiwanych na zasadach i w terminach wynikających z obowiązujących przepisów; - sporządzanie analiz i statystyk dla potrzeb Skarbnika lub Kierownika Referatu Oświaty;- sporządzanie za poszczególne okresy rozliczeniowe cząstkowych rejestrów vat;- współpraca z dyrektorami jednostek obsługiwanych w zakresie projektów planów oraz planów finansowych i ich zmian w trakcie roku; - archiwizacja dokumentów finansowo księgowych obsługiwanych jednostek.
StPr/25/1393
data rozpoczęcia pracy od 01.01.2026
wynagrodzenie od od 4 870 do 9 600 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 1) opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości wydawanych przez dyrektorów jednostek obsługiwanych; 2) opracowywanie w porozumieniu i z udziałem dyrektorów projektów planów finansowych jednostek obsługiwanych i zmian w budżecie; 3) dokonywanie bieżącej analizy wykonania planu dochodów i wydatków oraz bieżące informowanie dyrektorów jednostek obsługiwanych o stopniu ich realizacji; 4) zapewnienie prawidłowego i terminowego ustalania i pobierania należności z tytułu dochodów budżetowych oraz ich odprowadzanie do budżetu gminy; 5) sprawdzanie prawidłowości umów zawieranych przez jednostki obsługiwane pod względem finansowym; 6) wykonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczej i finansowej z planem finansowym oraz wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych jednostek obsługiwanych; 7) wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi; 8) prowadzenie ksiąg rachunkowych jednostek obsługiwanych; 9) nadzór nad prawidłowym i terminowym rozliczaniem jednostek obsługiwanych z US i ZUS; 10) nadzór nad prowadzeniem i rozliczaniem podatku vat jednostek obsługiwanych; 11) zapewnienie prawidłowego i terminowego obiegu dokumentów księgowych oraz zorganizowanie gromadzenia i przechowywania dokumentacji księgowej w sposób zabezpieczający ją przed dostępem osób nieuprawnionych, przed zaginięciem i zniszczeniem; 12) organizowanie i nadzorowanie całości prac związanych z inwentaryzacją mienia jednostki obsługiwanej oraz rozliczanie wyników przeprowadzonych inwentaryzacji; 13) dokonywanie wyceny aktywów i pasywów oraz ustalenie wyniku finansowego jednostek obsługiwanych; 14)sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych jednostek obsługiwanych wg zasad i terminów określonych w przepisach prawa; 15) nadzorowanie dokonywania należnych odpisów na ZFŚS poszczególnych jednostek obsługiwanych; 16) nadzorowanie całokształtu prac z zakresu rachunkowości dotyczących jednostek obsługiwanych, wykonywanych przez pracowników podległych w jednostce obsługującej.
StPr/25/1395
data rozpoczęcia pracy od 01.01.2026
wynagrodzenie od od 5 250 do 10 000 PLN

1) zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników poszczególnych jednostek do ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego oraz członków ich rodzin na podstawie przedłożonych przez jednostki obsługiwane w formie papierowej dokumentów ( ZUA, ZWUA i innych); 2) sporządzanie list płac i innych świadczeń związanych z pracą dla pracowników jednostek obsługiwanych, sprawowanie kontroli w ww. zakresie,; 3) zapewnienie prawidłowego i terminowego przebiegu wypłat wynagrodzeń i innych należności dla pracowników; 4) naliczanie, uzgadnianie z księgowością i przekazywanie polecenia przelewu podatku dochodowego od osób fizycznych i należnych składek ZUS, prowadzenie rozliczeń z ww instytucjami; 5) sporządzanie deklaracji rocznych do Urzędu Skarbowego i miesięcznych do ZUS w programie Płatnik; 6) obsługa w zakresie PPK; 7) prowadzenie ewidencji wypłat z ZFŚS zwolnionych z podatku do wysokości górnej granicy zwolnienia; 8) wydawanie osobom zainteresowanym zaświadczeń o wysokości wynagrodzenia lub zasiłku; 9) wydawanie dokumentów stwierdzających okresy zatrudnienia i osiągane dochody do celów emerytalno-rentowych na podstawie prowadzonej dokumentacji osobowej oraz płacowej; 10) przyjmowanie oświadczeń podatników, sporządzanie Pit-ów; 11) przygotowywanie dla jednostek obsługiwanych wszelkich danych statystycznych z zakresu płac niezbędnych do prowadzenia bazy SIO oraz sporządzanie sprawozdań GUS ( m.in. Z-03, Z-06); 12) archiwizowanie dokumentacji płatniczej
StPr/25/1396
data rozpoczęcia pracy od 01.01.2026
wynagrodzenie od od 4 870 do 9 600 PLN

1) przygotowanie inwestycji do realizacji, w tym inwestycji finansowanych z funduszy europejskich, 2) przygotowanie opisu inwestycji oraz treści i ustaleń uzyskanych decyzji administracyjnych, 3) bieżące analizy potrzeb inwestycyjnych miasta oraz przygotowywanie wstępnych założeń projektowych, 4) analizy kosztowe planowanych do wykonywania przyszłych inwestycji, 5) tworzenie dokumentacji przetargowej, 6) nadzór nad realizacją zlecanych inwestycji, 7) przygotowywanie propozycji w zakresie wydatków budżetowych dotyczących zadań remontowych i inwestycyjnych Gminy, 8) udział w czynnościach odbiorowych zadań inwestycyjnych, 9) ocena merytoryczna przy rozliczeniu finansowym zadań, w tym sprawdzanie prawidłowości wystawiania faktur z punktu widzenia podpisanych umów oraz ich zgodności z posiadanym budżetem, 10) organizowanie i uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych.
StPr/25/1392
data rozpoczęcia pracy od 10.12.2025
wynagrodzenie od od 5 000 do 7 000 PLN

Wykonywanie zleconych prac przy produkcji łodzi
StPr/25/2463
data rozpoczęcia pracy od 04.12.2025
wynagrodzenie od 4 666 PLN

Kierowanie pojazdem, dbanie o pojazd i ładunek, przestrzeganie przepisów pracy kierowcy.
StPr/25/1388
data rozpoczęcia pracy od 02.12.2025
wynagrodzenie od od 6 000 PLN

bsługa maszyny malarsko - tynkarskiej, wykonywanie tynków, szpachli i natryskowego malowania powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych.
StPr/25/1386
data rozpoczęcia pracy od 28.11.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Sprzątanie pomieszczeń biurowych, socjalnych i sanitarnych. Godziny pracy 05:00 - 13:00 lub 14:00 - 21:00.
StPr/25/1375
data rozpoczęcia pracy od 25.11.2025
wynagrodzenie od od 3 500 PLN

Obsługa urządzeń transportu bliskiego (wózek platformowy, widłowy, suwnice, przeciągarki, przesuwnice) zgodnie z instrukcjami i zasadami BHP. Codzienna kontrola stanu technicznego urządzeń przed rozpoczęciem pracy. Wykonywanie czynności ładunkowych i transportowych związanych ze składowaniem materiałów i półfabrykatów w magazynach i na placach składowych. Bezpieczne mocowanie i przemieszczanie ładunków o różnych gabarytach, przestrzeganie dopuszczalnych obciążeń i stabilności.
StPr/25/1376
data rozpoczęcia pracy od 25.11.2025
wynagrodzenie od od 5 100 PLN

Sprzątanie obiektów biurowych
StPr/25/1377
data rozpoczęcia pracy od 02.01.2026
wynagrodzenie od od 2 333 PLN