Zamknij

Inspektor do spraw inwestycji komunalnych

Nr oferty: StPr/25/1178Dodane przez: Urząd Gminy Ostróda

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Jana III Sobieskiego 1, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie
: 1. Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem i realizacją inwestycji obiektów oświatowych i świetlic wiejskich; 2. Prowadzenie procedur zamówień publicznych związanych z zakresem wykonywanych obowiązków oraz prowadzenie niezbędnych rejestrów; 3. Współpraca z Koordynatorem do spraw zamówień publicznych oraz przygotowanie niezbędnych informacji i dokumentów dla zamówień publicznych związanych z zakresem wykonywanych obowiązków; 4. Prowadzenie spraw związanych z realizacją inwestycji w zakresie obiektów oświatowych w partnerstwie z innymi samorządami i podmiotami; 5. Przygotowanie umów dot. realizacji robót budowlanych oraz ich odbiorów; 6. Prowadzenie sprawdozdawczości związanych z zakresem wykonywanych obowiązków; 7. Monitorowanie i przygotowywanie danych niezbędnych do prawidłowej realizacji i rozliczeń zadań dofinansowanych ze śrdoków zewnętrznych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
: od 4 870 do 9 600 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: Urząd Gminy Ostróda
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Jana III Sobieskiego 1, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurs
Osoba do kontaktu: Elżbieta Kulesza
Numer telefonu:
E-mail:
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny; 2) CV (curriculum vitae) z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej; 3) dokument poświadczający wykształcenie; 4) kserokopie świadectw pracy; 5) oświadczenie o posi
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
1. Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem i realizacją inwestycji obiektów oświatowych i świetlic wiejskich; 2. Prowadzenie procedur zamówień publicznych związanych z zakresem wykonywanych obowiązków oraz prowadzenie niezbędnych rejestrów; 3. Współpraca z Koordynatorem do spraw zamówień publicznych oraz przygotowanie niezbędnych informacji i dokumentów dla zamówień publicznych związanych z zakresem wykonywanych obowiązków; 4. Prowadzenie spraw związanych z realizacją inwestycji w zakresie obiektów oświatowych w partnerstwie z innymi samorządami i podmiotami; 5. Przygotowanie umów dot. realizacji robót budowlanych oraz ich odbiorów; 6. Prowadzenie sprawdozdawczości związanych z zakresem wykonywanych obowiązków; 7. Monitorowanie i przygotowywanie danych niezbędnych do prawidłowej realizacji i rozliczeń zadań dofinansowanych ze śrdoków zewnętrznych.
StPr/25/1178
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od od 4 870 do 9 600 PLN

Obsługa pacjentów oddziałowych ( kinezyterpia, fizjoterapia)
StPr/25/1176
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od od 7 991 PLN

- Obsługa sekretariatu komendy - Dbanie o właściwy wizerunek urzędu oraz wygląd sekretariatu i pomieszczeń kierownictwa - Prowadzenie ewidencji, statystyki oraz sprawozdawczości kadrowej i organizacyjnej - Prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w Komendzie Powiatowej - Ewidencja czasu pracy funkcjonariuszy i pracowników cywilnych jednostki - Ewidencjonowanie pieczęci i stempli, prowadzenie rejestru oraz nadzór nad prawidłowością ich użytkowania - Przygotowywanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania Komendy Powiatowej - Realizowanie zadań z zakresu skarg, wniosków i petycji oraz prowadzenie ewidencji skarg, wniosków i petycji Komendy Powiatowej - Realizowanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej funkcjonariuszy i pracowników cywilnych - Koordynowanie projektów rozkazów, zarządzeń i decyzji Komendanta Powiatowego - Prowadzenie akt osobowych funkcjonariuszy i pracowników cywilnych - Sporządzanie planów urlopów pracowniczych oraz prowadzenie kart urlopowych - Organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej - Organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych Komendy Powiatowej - Organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem Komendanta Powiatowego - Organizowanie, koordynowanie i prowadzenie uroczystości resortowych, w tym z okazji Dnia Strażaka, świąt państwowych oraz innych imprez okolicznościowych
StPr/25/1169
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od od 4 700 PLN

wg stanowiska Zmiany: 07:00 - 15:00, 15:00 - 23:00.
StPr/25/1136
data rozpoczęcia pracy od 04.09.2025
wynagrodzenie od od 5 100 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
StPr/25/1137
data rozpoczęcia pracy od 04.09.2025
wynagrodzenie od od 5 000 do 6 000 PLN

wg stanowiska
StPr/25/1146
data rozpoczęcia pracy od 04.09.2025
wynagrodzenie od od 6 000 do 7 000 PLN

Przewóz żywca i towarów.
StPr/25/1127
data rozpoczęcia pracy od 03.09.2025
wynagrodzenie od od 6 500 PLN

Manicure hybrydowy, Stylizacja paznokci, Przedłużanie paznokci, Pedicure. Praca w soboty.
StPr/25/1133
data rozpoczęcia pracy od 03.09.2025
wynagrodzenie od od 4 000 do 7 000 PLN

Utrzymanie maszyn w ruchu. Konserwacja i naprawa wtryskarek. Godziny pracy 6-14, 14-22
StPr/25/1103
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Ręczna lub z wykorzystaniem elektronarzędzi obróbka metali na zimno. Godziny pracy 6-14, 14-22
StPr/25/1104
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN