Zamknij

Elektryk*

Nr oferty: StPr/25/0937Dodane przez: Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego EKOBUD Sp. z o.o.

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Przemysłowa 8, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie
: zgodnie ze stanowiskiem
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 16.07.2025
: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego EKOBUD Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Przemysłowa 8, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie
Osoba do kontaktu: Paulina Sołobodowska
Numer telefonu: 89 646-22-71
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
zgodnie ze stanowiskiem
StPr/25/0933
data rozpoczęcia pracy od 16.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
StPr/25/0934
data rozpoczęcia pracy od 16.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
StPr/25/0935
data rozpoczęcia pracy od 16.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
StPr/25/0936
data rozpoczęcia pracy od 16.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
StPr/25/0937
data rozpoczęcia pracy od 16.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 1) przygotowanie inwestycji do realizacji, w tym inwestycji finansowanych z funduszy europejskich, 2) przygotowanie opisu inwestycji oraz treści i ustaleń uzyskanych decyzji administracyjnych, 3) bieżące analizy potrzeb inwestycyjnych miasta oraz przygotowywanie wstępnych założeń projektowych, 4) analizy kosztowe planowanych do wykonywania przyszłych inwestycji, 5) tworzenie dokumentacji przetargowej, 6) nadzór nad realizacją zlecanych inwestycji, 7) przygotowywanie propozycji w zakresie wydatków budżetowych dotyczących zadań remontowych i inwestycyjnych Gminy, 8) udział w czynnościach odbiorowych zadań inwestycyjnych, 9) ocena merytoryczna przy rozliczeniu finansowym zadań, w tym sprawdzanie prawidłowości wystawiania faktur z punktu widzenia podpisanych umów oraz ich zgodności z posiadanym budżetem, 10) organizowanie i uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych.
StPr/25/0929
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 5 500 do 6 000 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 1) prowadzenie postępowań zwolnionych ze stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zasadą konkurencyjności, lub zgodnie z wewnętrznymi regulacjami), w tym: a) konsultacje, współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu odpowiedzialnymi merytorycznie za opisanie i ustalenie wartości przedmiotu zamówienia oraz z obsługą prawną Urzędu w zakresie przygotowania wzoru umowy w trakcie przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia i przygotowanie na podstawie wniosku o wszczęcie postępowania, dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania, b) publikacja / przesyłanie wszelkich informacji dotyczących prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia, c) przygotowywanie / przesłanie wszelkiej korespondencji w trakcie prowadzenia postępowania o udzielenie zamówieni,. d) przygotowywanie protokołu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (jeżeli jest wymagany), 2) rejestracja wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego składanych przez wydziały, referaty, biura- prowadzenie rejestru postępowań zwolnionych ze stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych.
StPr/25/0930
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 5 500 do 6 000 PLN

Główne obowiązki na stanowisku, na które prowadzony jest nabór: 1.Sprawuje nadzór w imieniu komendanta powiatowego nad gospodarką komendy. 2.Prowadzi rachunkowość Komendy Powiatowej PSP oraz wykonuje inne zadania zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami finansowo-księgowymi. 3.Wykonuje dyspozycje środkami pieniężnymi. 4.Prowadzi gospodarkę finansową zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 5.Realizuje zadania związane z wykorzystaniem środków z budżetu i innych będących w dyspozycji Komendy Powiatowej PSP. 6.Prowadzi wewnętrzną kontrolę finansową w zakresie legalności dokumentów oraz operacji gospodarczych. 7.Nadzoruje prawidłowość przebiegu inwentaryzacji majątku Komendy Powiatowej PSP. 8.Nadzoruje prawidłowość przesłanych dokumentów do ZUS i US. 9.Dokonuje wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych. 10.Sporządza sprawozdania statyczne w ramach portalu sprawozdawczego GUS. 11.Sporządza sprawozdania finansowe z wykonania budżetu i je analizuje. 12.Opracowuje przepisy wewnętrzne z zakresu prowadzenia rachunkowości oraz spraw finansowych. 13.Współdziała z organami jednostek samorządu terytorialnego w zakresie realizowanych zadań. 14.Sporządza analizy wykorzystania środków przydzielonych z budżetu, środków pozabudżetowych i innych będących w dyspozycji Komendy Powiatowej PSP. 15.Realizuje zadania związane z gospodarką finansową w ramach Funduszu Wsparcia PSP.
StPr/25/0923
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od od 6 156 PLN

Zakres obowiązków: pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami utrzymanie czystości w miejscu pracy dbanie o ekspozycję towarów
StPr/25/0910
data rozpoczęcia pracy od 24.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Prace budowlane, murarskie przy stawianiu domów jednorodzinnych.
StPr/25/0911
data rozpoczęcia pracy od 10.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 do 8 000 PLN