Zamknij

Podinspektor do spraw oświatowych

Nr oferty: StPr/25/0833Dodane przez: Urząd Gminy Ostróda

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Jana III Sobieskiego 1, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie
: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 1. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej zatrudnienia dyrektorów placówek oświatowych, 2. Prowadzenie rejestru zamówień publicznych oraz ewidencji umów w zakresie oświaty, 3. Rozliczanie dotacji celowych otrzymanych przez szkoły, 4. Organizowanie dowozu/rozwozu dzieci do/ze szkół, 5. Prowadzenie i rozliczanie programów edukacyjnych, 6. Koordynowanie procesu doskonalenia zawodowego nauczycieli, 7. Organizowanie prac związanych z awansem nauczycieli, prowadzenie rejestru zaświadczeń i aktów nadania stopnia awansu zawodowego, 8. Sporządzanie analizy zbiorczej o charakterze analitycznym i sprawozdawczym dla innych podmiotów i jednostek organizacyjnych /informacja o stanie oświaty, wyniki sprawdzianów i egzaminów zewnętrznych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 30.07.2025
: od 4 840 do 9 200 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: Urząd Gminy Ostróda
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Jana III Sobieskiego 1, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurs
Osoba do kontaktu: Elżbieta Kulesza
Numer telefonu:
E-mail:
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 6. Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny, 2) CV (curriculum vitae) z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej, 3) dokument poświadczający wykształcenie, 4) kserokopie świadectw pracy, 5) oświadczenie o posiada
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
prowadzenie prac biurowych, bieżąca obsługa korespondencji sądowej i pocztowej.
StPr/25/0847
data rozpoczęcia pracy od 23.06.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

zgodnie ze stawiskiem Zmiany: 06:00 - 14:00, 14:00 - 22:00.
StPr/25/0839
data rozpoczęcia pracy od 18.06.2025
wynagrodzenie od od 5 300 PLN

1. prowadzenie ewidencji przedmiotów nietrwałych będących w użytkowaniu przez pracowników Obwodu Drogowego Nr 1 w Ostródzie. 2. Prowadzenie kartotek osobowych obowdu Drogowego Nr 1 w Ostródzie. 3. Dokonywanie zakupów oraz wydawanie pracownikom Obwodu Drogowego Nr 1 w Ostródzie w zakresie: odzieży ochronnej i roboczej;środków czystości; posiłków regeneracyjnych i napojów, zgodnie z zasadami zawartymi w zarządzeniu wewnętrznym Dyrektora ZDP w Ostródzie. 4. Organizowanie transportu do pralni, czystej i brudnej odzieży roboczej pracowników Obwodu Drogowego Nr 1 w Ostródzie ( ustalanie terminu i kierowcy). 5. sporządzanie protokołów likwidacji przedmiotów nietrwałych i wyposażenia. 6. Wydawanie kart drogowych i raportów pracy sprzętu oraz ich miesieczne rozliczanie. 7. Prowadzenie ewidencji zakupó związanych z działalnością Obwodu Drogowego Nr 1 w Ostródzie. 8. Opracowywanie planów zimowego utrzymania dróg ( operat zimowy). 9. Przedkładanie danych do sprawozdawczości w zakresie wykonywanych czynności i obowiązków. 10.Prowadzenie dokumentacji dotyczącej gospodarki materiałowej drewnem Obwodu drogowego Nr 1. 11. Przygotowywanie i uaktualnianie ewidencji dróg i oznakowanie do prowadzenia której Obwód Drogowy jest zobowiązany. 12. Prowadzenie ewidencji skarg i interwencji dotyczącej Obwodu Drogowego nr 1 w Ostródzie. 13. Pełnienie dyżurów zimowego utrzymania dróg.
StPr/25/0831
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 5 331 do 6 397 PLN

1. Prowadzenie ewidencji analitycznej wyposażenia i wartości niematerialnych i prawnych w systemie komputerowym, 2. Uzgadnianie ksiąg inwentarzowych analitycznych z kontami syntetycznymi, 3. Bieżące nanoszenie do ewidencji zakupów oraz zmian wynikających z protokołów likwidacji, 4. Sprawdzanie poprawności i kompletności protokołów kasacji, 5. Wnioskowanie w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji oraz opracowania projektu inwentaryzacyjnego na dany rok, 6. Czuwanie nad właściwym przeprowadzeniem i rozliczeniem inwentaryzacji, prowadzenie dokumentacji z różnych etapów inwentaryzacji, współpraca z zespołami spisowymi, 7. Prowadzenie ewidencji zaangażowania wydatków: a) tworzenie dowodów wewnętrznych służących do dokonywania zapisów, b) ewidencjonowanie zawartych umów i porozumień, c) zamykanie kont pozabilansowych na koniec każdego kwartału. 8. Rejestracja dowodów księgowych funduszu socjalnego w komputerowym programie finansowo-księgowym z zamieszczeniem adnotacji dotyczącej pozycji księgowej, 9. Prowadzenie ewidencji gwarancji, pożyczek i depozytów, 10. Przygotowywanie danych dla potrzeb projektu budżetu, sprawozdawczość oraz sprawozdania z wykonania budżetu.
StPr/25/0834
data rozpoczęcia pracy od 30.07.2025
wynagrodzenie od od 4 840 do 9 200 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 1. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej zatrudnienia dyrektorów placówek oświatowych, 2. Prowadzenie rejestru zamówień publicznych oraz ewidencji umów w zakresie oświaty, 3. Rozliczanie dotacji celowych otrzymanych przez szkoły, 4. Organizowanie dowozu/rozwozu dzieci do/ze szkół, 5. Prowadzenie i rozliczanie programów edukacyjnych, 6. Koordynowanie procesu doskonalenia zawodowego nauczycieli, 7. Organizowanie prac związanych z awansem nauczycieli, prowadzenie rejestru zaświadczeń i aktów nadania stopnia awansu zawodowego, 8. Sporządzanie analizy zbiorczej o charakterze analitycznym i sprawozdawczym dla innych podmiotów i jednostek organizacyjnych /informacja o stanie oświaty, wyniki sprawdzianów i egzaminów zewnętrznych.
StPr/25/0833
data rozpoczęcia pracy od 30.07.2025
wynagrodzenie od od 4 840 do 9 200 PLN

załadunek materiału, aplikacja izolacji, przygotowanie auta do pracy.
StPr/25/0835
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

Zakres wykonywanych zadań: 1. Rejestrowanie i wyrejestrowywanie pojazdów, wydawanie dowodów rejestracyjnych, pozwoleń czasowych i tablic rejestracyjnych. 2. Kierowanie pojazdów na dodatkowe badania techniczne pojazdów w razie uzasadnionego przypuszczenia, że zagrażają one bezpieczeństwu ruchu drogowego lub naruszają wymagania ochrony środowiska. 3. Dokonywanie zmian dotyczących danych pojazdów i danych właścicieli pojazdów. 4. Wydawanie dowodów rejestracyjnych zatrzymanych przez policję. 5. Przyjmowanie, załatwianie i wysyłanie korespondencji. 6. Przyjmowanie wniosków o rejestrację i wyrejestrowanie pojazdów. 7. Przyjmowanie zgłoszeń zbycia i nabycia pojazdów. 8. Archiwizacja teczek rejestracji pojazdów. 9. Spisywanie i przygotowywanie tablic rejestracyjnych do utylizacji.
StPr/25/0830
data rozpoczęcia pracy od 16.07.2025
wynagrodzenie od od 4 700 do 5 600 PLN

Przygotowanie bruzd pod instalacje elektryczne, montaż instalacji elektrycznych, likwidacja awarii instalacji elektrycznych.
StPr/25/0829
data rozpoczęcia pracy od 13.06.2025
wynagrodzenie od od 5 500 PLN

Wyrób i wypiek wyrobów cukierniczych.
StPr/25/0824
data rozpoczęcia pracy od 11.06.2025
wynagrodzenie od od 5 300 PLN

Wykonywanie zleconych prac przy produkcji łodzi.
StPr/25/0823
data rozpoczęcia pracy od 11.06.2025
wynagrodzenie od od 4 666 do 5 400 PLN