Zamknij

Sprzedawca w branży mięsnej JBB Bałdyga

Nr oferty: StPr/25/0686Dodane przez: DOMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie
: Twoje zadania: Przyjmowanie dostaw i sprawdzanie zgodności towaru z dokumentacją Kontrola świeżości i jakości produktów, właściwe zarządzanie datami przydatności Udział w inwentaryzacjach Profesjonalna i uprzejma obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy Przygotowywanie, ważenie i pakowanie zamówionych produktów Właściwe porcjowanie i krojenie mięsa oraz wędlin według preferencji klienta Utrzymanie czystości na stanowisku pracy i w całym sklepie Regularne czyszczenie i dezynfekcja sprzętu oraz powierzchni roboczych Odpowiednia ekspozycja i prezentacja towarów Obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego Realizacja celów sprzedażowych
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 07.05.2025
: od 4 666 do 5 166 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: DOMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: JARACZA 26A, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie
Osoba do kontaktu: Anna Łasińska
Numer telefonu: 880768193
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
zgodnie ze stanowiskiem
StPr/25/0690
data rozpoczęcia pracy od 08.05.2025
wynagrodzenie od od 4 666 do 8 000 PLN

- dozór i ochrona na terenie obiektu - podejmowanie interwencji w momencie zgłoszonego zagrożenia Praca w godzinach 6-18, 14-22.30 Ochrona obiektu: Carrefour w Ostródzie
StPr/25/0691
data rozpoczęcia pracy od 08.05.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN /godz.

Twoje zadania: Przyjmowanie dostaw i sprawdzanie zgodności towaru z dokumentacją Kontrola świeżości i jakości produktów, właściwe zarządzanie datami przydatności Udział w inwentaryzacjach Profesjonalna i uprzejma obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy Przygotowywanie, ważenie i pakowanie zamówionych produktów Właściwe porcjowanie i krojenie mięsa oraz wędlin według preferencji klienta Utrzymanie czystości na stanowisku pracy i w całym sklepie Regularne czyszczenie i dezynfekcja sprzętu oraz powierzchni roboczych Odpowiednia ekspozycja i prezentacja towarów Obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego Realizacja celów sprzedażowych
StPr/25/0686
data rozpoczęcia pracy od 07.05.2025
wynagrodzenie od od 4 666 do 5 166 PLN

Twoje zadania: Zarządzanie zespołem sprzedawców (2-5 osób) Układanie grafików pracy i kontrola ich realizacji Szkolenie nowych pracowników i ciągłe doskonalenie umiejętności zespołu Planowanie i składanie zamówień towarów Dbanie o właściwe przechowywanie dokumentacji sklepu Dbanie o pozytywny wizerunek sklepu w lokalnej społeczności Przyjmowanie dostaw i sprawdzanie zgodności towaru z dokumentacją Przeprowadzanie cyklicznych inwentaryzacji i rozliczanie różnic Kontrola świeżości i jakości produktów, właściwe zarządzanie datami przydatności Udział w inwentaryzacjach Profesjonalna i uprzejma obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy Przygotowywanie, ważenie i pakowanie zamówionych produktów Właściwe porcjowanie i krojenie mięsa oraz wędlin według preferencji klienta Utrzymanie czystości na stanowisku pracy i w całym sklepie Regularne czyszczenie i dezynfekcja sprzętu oraz powierzchni roboczych Odpowiednia ekspozycja i prezentacja towarów Obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego Realizacja celów sprzedażowych
StPr/25/0687
data rozpoczęcia pracy od 07.05.2025
wynagrodzenie od od 5 400 do 5 900 PLN

utrzymanie czystości w obiekcie wewnątrz i na zewnątrz.
StPr/25/0682
data rozpoczęcia pracy od 06.05.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Wykonywanie zleconych prac przy produkcji łodzi.
StPr/25/0683
data rozpoczęcia pracy od 06.05.2025
wynagrodzenie od od 4 666 do 5 400 PLN

Obsługa Klienta, sprzedaż artykułów medycznych.
StPr/25/1100
data rozpoczęcia pracy od 12.05.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Zakres obowiązków: pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami utrzymanie czystości w miejscu pracy dbanie o ekspozycję towarów
StPr/25/0664
data rozpoczęcia pracy od 19.05.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Zakres obowiązków: pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami utrzymanie czystości w miejscu pracy dbanie o ekspozycję towarów
StPr/25/0665
data rozpoczęcia pracy od 19.05.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Zakres obowiązków: pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami utrzymanie czystości w miejscu pracy dbanie o ekspozycję towarów
StPr/25/0666
data rozpoczęcia pracy od 19.05.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN