Zamknij

Technolog ( branża meblarska)

Nr oferty: StPr/25/0569Dodane przez: "MEBELUX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Przemysłowa 9, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie
: Sporządzanie wycen elementów nietypowych. Przygotowywanie renderów w programie pCon. Techniczna i technologiczna opieka nad zleceniami nietypowymi. Tworzenie pełnej dokumentacji technicznej.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 11.04.2025
: od 6 200 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: "MEBELUX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Przemysłowa 9, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie
Osoba do kontaktu: Tomasz Kijewski
Numer telefonu: 607 192 002
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: -
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Twoje zadania: Przyjmowanie dostaw i sprawdzanie zgodności towaru z dokumentacją Kontrola świeżości i jakości produktów, właściwe zarządzanie datami przydatności Udział w inwentaryzacjach Profesjonalna i uprzejma obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy Przygotowywanie, ważenie i pakowanie zamówionych produktów Właściwe porcjowanie i krojenie mięsa oraz wędlin według preferencji klienta Utrzymanie czystości na stanowisku pracy i w całym sklepie Regularne czyszczenie i dezynfekcja sprzętu oraz powierzchni roboczych Odpowiednia ekspozycja i prezentacja towarów Obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego Realizacja celów sprzedażowych
StPr/25/0686
data rozpoczęcia pracy od 07.05.2025
wynagrodzenie od od 4 666 do 5 166 PLN

Twoje zadania: Zarządzanie zespołem sprzedawców (2-5 osób) Układanie grafików pracy i kontrola ich realizacji Szkolenie nowych pracowników i ciągłe doskonalenie umiejętności zespołu Planowanie i składanie zamówień towarów Dbanie o właściwe przechowywanie dokumentacji sklepu Dbanie o pozytywny wizerunek sklepu w lokalnej społeczności Przyjmowanie dostaw i sprawdzanie zgodności towaru z dokumentacją Przeprowadzanie cyklicznych inwentaryzacji i rozliczanie różnic Kontrola świeżości i jakości produktów, właściwe zarządzanie datami przydatności Udział w inwentaryzacjach Profesjonalna i uprzejma obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy Przygotowywanie, ważenie i pakowanie zamówionych produktów Właściwe porcjowanie i krojenie mięsa oraz wędlin według preferencji klienta Utrzymanie czystości na stanowisku pracy i w całym sklepie Regularne czyszczenie i dezynfekcja sprzętu oraz powierzchni roboczych Odpowiednia ekspozycja i prezentacja towarów Obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego Realizacja celów sprzedażowych
StPr/25/0687
data rozpoczęcia pracy od 07.05.2025
wynagrodzenie od od 5 400 do 5 900 PLN

utrzymanie czystości w obiekcie wewnątrz i na zewnątrz.
StPr/25/0682
data rozpoczęcia pracy od 06.05.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Wykonywanie zleconych prac przy produkcji łodzi.
StPr/25/0683
data rozpoczęcia pracy od 06.05.2025
wynagrodzenie od od 4 666 do 5 400 PLN

Obsługa Klienta, sprzedaż artykułów medycznych.
StPr/25/1100
data rozpoczęcia pracy od 12.05.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Zakres obowiązków: pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami utrzymanie czystości w miejscu pracy dbanie o ekspozycję towarów
StPr/25/0664
data rozpoczęcia pracy od 19.05.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Zakres obowiązków: pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami utrzymanie czystości w miejscu pracy dbanie o ekspozycję towarów
StPr/25/0665
data rozpoczęcia pracy od 19.05.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Zakres obowiązków: pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami utrzymanie czystości w miejscu pracy dbanie o ekspozycję towarów
StPr/25/0666
data rozpoczęcia pracy od 19.05.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Wykonywanie kompozytów metodą infuzyjną.
StPr/25/1077
data rozpoczęcia pracy od 06.05.2025
wynagrodzenie od od 4 666 do 5 400 PLN

Prowadzenie spraw dotyczących lokalizacji przystanków komunikacji zbiorowej na drogach powiatowych. Prowadzenie spraw związanych z uzgadnianiem i opinią planów zagospodarowania przestrzennego, studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz planów ogólnych, Prowadzenie spraw związanych z uzgodnieniami projektów decyzji o warunkach zabudowy. Prowadzenie spraw związanych z uzgodnieniami projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego. Prowadzenie spraw związanych z zaliczaniem i pozbawianiem kategorii dróg oraz zmianą ich przebiegu. Udział w odbiorach oraz rozliczaniu robót na drogach powiatowych. Sporządzanie harmonogramów dyżurów zimowego utrzymania dróg. Sporządzanie sprawozdań z miesięcznego wykonania robót Obwodów Drogowych. Udział w opracowywaniu planów, analiz i sprawozdań oraz pisanie wszelkich pism. Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków dotyczących spraw tehnicznych oraz terminowe ich załatwianie zgodnie z obowiązujacymi przepisami w tym zakresie. Terminowe i prawidłowe załatwianie indywidualnych spraw interesantów. Pełnienie dyżurów zimowego utrzymania dróg. Obsługa programów komputerowych.
StPr/25/0659
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 5 300 do 6 800 PLN