Zamknij

pracownik ds. exportu

Nr oferty: StPr/25/0028Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Przemysłowa 9, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie
Zakres obowiązków: obsługa klienta zagranicznego: - przygotowywanie ofert handowych, negocjowanie warunków współpracy - realizacja zamówienie, sporządzanie i kompletowanie dokumentów eksportowych. - przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do odpraw celnych. -przygotowywanie raportów i analiz dotyczących sprzedaży eksportowej. - udział w międzynarodowych targach, konferencjach i wydarzeniach branżowych. - tworzenie i aktualizacja materiałów promocyjnych w wybranym języku obcym
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.02.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • średnie branżowe
    Język:
    • angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
    • niemiecki, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
      Uprawnienia:
      • bardzo dobra organizacja pracy
      • biegła obsługa komputera z obsługą internetu
      • doświadczenie w pracy w zespole
        Pozostałe wymagania
        Inne wymagania: Umiejętność szybkiego reagowania w dynamicznym środowisku biznesowym oraz odporność na stres Duża samodzielność w działaniu
        Dane pracodawcy:
        Pracodawca: "MEBELUX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
        Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
        Adres: Jana III Sobieskiego 5, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurs
        Osoba do kontaktu: Monika Kwiatkowska
        Numer telefonu: 896429546
        E-mail: [email protected]
        Język aplikacji: polski
        Wymagane dokumenty: .
        Sposób kontaktu
        przekazania dokumentów:
        zgodnie ze stanowiskiem
        StPr/25/0048
        data rozpoczęcia pracy od 16.01.2025
        wynagrodzenie od od 4 666 PLN

        zgodnie ze stanowiskiem
        StPr/25/0049
        data rozpoczęcia pracy od 16.01.2025
        wynagrodzenie od od 4 666 PLN

        zgodnie ze stanowiskiem
        StPr/25/0050
        data rozpoczęcia pracy od 16.01.2025
        wynagrodzenie od od 4 666 PLN

        - realizacja przydzielonych zadań w zakresie obróbki tworzyw sztucznych - praca fizyczna i prace manualne (cięcie, frezowanie, wiercenie, gięcie, klejenie, szlifowanie, polerowanie, montaż wyrobów), - obsługa elektronarzędzi (wiertarek, wkrętarek, wyrzynarek) i innych narzędzi montażowych, - dbanie o wysoką jakość wytwarzanych produktów, - dbałość o utrzymanie dobrego stanu technicznego maszyn, urządzeń i narzędzi, - utrzymanie stanowiska pracy w czystości, - przestrzeganie zasad BHP, - pobieranie towaru z magazynu
        StPr/25/0039
        data rozpoczęcia pracy od 14.01.2025
        wynagrodzenie od od 4 666 PLN

        Szlifowanie i polerowanie tworzyw sztucznych
        StPr/25/0040
        data rozpoczęcia pracy od 14.01.2025
        wynagrodzenie od od 4 666 PLN

        - Profesjonalna obsługa Klienta przy kasie fiskalnej i na sali sprzedaży - Dbanie o właściwy sposób ekspozycji towarów - Przyjmowanie dostaw i wykładanie towaru - Przygotowywanie i umieszczanie prawidłowych oznaczeń cenowych - Zapewnienie standardów czystości i jakości w sklepie oraz w jego obrębie
        StPr/25/0043
        data rozpoczęcia pracy od 14.01.2025
        wynagrodzenie od od 4 700 PLN

        - Kosztorysowanie - Odbiory robót budowlanych - Uczestnictwo w kontrolach okresowych i bieżących obiektach budowlanych - Prowadzenie książek obiektów budowlanych - Przygotowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Dokonywanie rozliczeń robót budowlanych oraz weryfikacja kosztorysów - Przygotowanie zestawień, sprawozdań, analiz
        StPr/25/0036
        data rozpoczęcia pracy od 13.01.2025
        wynagrodzenie od od 5 200 do 6 200 PLN

        Prace porządkowe, sprzątanie, mycie, czyszczenie
        StPr/25/0030
        data rozpoczęcia pracy od 20.01.2025
        wynagrodzenie od od 30,5 PLN

        obsługa klienta zagranicznego: - przygotowywanie ofert handowych, negocjowanie warunków współpracy - realizacja zamówienie, sporządzanie i kompletowanie dokumentów eksportowych. - przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do odpraw celnych. -przygotowywanie raportów i analiz dotyczących sprzedaży eksportowej. - udział w międzynarodowych targach, konferencjach i wydarzeniach branżowych. - tworzenie i aktualizacja materiałów promocyjnych w wybranym języku obcym
        StPr/25/0028
        data rozpoczęcia pracy od 01.02.2025
        wynagrodzenie od od 5 500 PLN

        - obsługa klienta, - przyjmowanie towaru.
        StPr/25/0020
        data rozpoczęcia pracy od 09.01.2025
        wynagrodzenie od od 4 666 PLN