Sale obsługi klientów NFZ będą czynne dłużej. Warmińsko-Mazurski Oddział Wojewódzki NFZ wydłuża godziny pracy. ?php>
?php>
W salach obsługi klienci mogą załatwić wszystkie sprawy związane z obsługą bezpośrednią. Można tu uzyskać Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego, potwierdzić profil zaufany, potwierdzić zlecenie na zaopatrzenie w wyroby medyczne lub podpisać umowę o dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne. Pracownicy NFZ udzielają na miejscu wszelkich informacji dotyczących działalności Narodowego Funduszu Zdrowia, w tym o leczeniu uzdrowiskowym i profilaktyce.?php>
?php>
Przypominamy, że sala obsługi klientów Warmińsko-Mazurskiego Oddziału NFZ mieści się przy ul. Głowackiego 14 w Olsztynie. Klienci są również obsługiwani w Delegaturze Oddziału w Ełku przy ul. Fryderyka Chopina 15 oraz w Elblągu przy ul. Generała Józefa Bema 18.?php>
?php>
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów od listopada sale obsługi w wyżej wspomnianych lokalizacjach będą czynne dłużej. Punkty będą dostępne w dni robocze w następujących godzinach: poniedziałek 8:00 - 18:00, wtorek - piątek 8:00 - 16:00.?php>
?php>
Punktu Obsługi Klientów w Iławie przy ul. Jagiellończyka 16 przyjmuje klientów od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00, natomiast Punkt Obsługi Klientów w Giżycku jest obecnie dostępny dla klientów w środy w godzinach 9:00 - 15:00.?php>
?php>
Przypominamy również, że w każdy wtorek w godzinach 14:00 - 15:00 w sali obsługi klienta w Olsztynie obowiązuje "cicha godzina". W tym czasie panują specjalne warunki, światła są wygaszone lub przyciemnione, a telefony i komunikaty głosowe są wyciszone.?php>
?php>
Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej www.nfz-olsztyn.pl.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz