Zostało mało czasu!
0
0
dni
0
0
godzin
0
0
minut
0
0
sekund
Daj bliskim chwilę,
którą zapamiętają
Kup prezent
Zamknij

Główny księgowy jednostek oświatowych

Nr oferty: StPr/25/1423Dodane przez: Urząd Gminy Ostróda

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Jana III Sobieskiego 1, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie
: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 1) opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości wydawanych przez dyrektorów jednostek obsługiwanych; 2) opracowywanie w porozumieniu i z udziałem dyrektorów projektów planów finansowych jednostek obsługiwanych i zmian w budżecie; 3) dokonywanie bieżącej analizy wykonania planu dochodów i wydatków oraz bieżące informowanie dyrektorów jednostek obsługiwanych o stopniu ich realizacji; 4) zapewnienie prawidłowego i terminowego ustalania i pobierania należności z tytułu dochodów budżetowych oraz ich odprowadzanie do budżetu gminy; 5) sprawdzanie prawidłowości umów zawieranych przez jednostki obsługiwane pod względem finansowym; 6) wykonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczej i finansowej z planem finansowym oraz wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych jednostek obsługiwanych; 7) wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi; 8) prowadzenie ksiąg rachunkowych jednostek obsługiwanych; 9) nadzór nad prawidłowym i terminowym rozliczaniem jednostek obsługiwanych z US i ZUS; 10) nadzór nad prowadzeniem i rozliczaniem podatku vat jednostek obsługiwanych; 11) zapewnienie prawidłowego i terminowego obiegu dokumentów księgowych oraz zorganizowanie gromadzenia i przechowywania dokumentacji księgowej w sposób zabezpieczający ją przed dostępem osób nieuprawnionych, przed zaginięciem i zniszczeniem; 12) organizowanie i nadzorowanie całości prac związanych z inwentaryzacją mienia jednostki obsługiwanej oraz rozliczanie wyników przeprowadzonych inwentaryzacji; 13) dokonywanie wyceny aktywów i pasywów oraz ustalenie wyniku finansowego jednostek obsługiwanych; 14)sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych jednostek obsługiwanych wg zasad i terminów określonych w przepisach prawa; 15) nadzorowanie dokonywania należnych odpisów na ZFŚS poszczególnych jednostek obsługiwanych; 16) nadzorowanie całokształtu prac z zakresu rachunkowości dotyczących jednostek obsługiwanych, wykonywanych przez pracowników podległych w jednostce obsługującej.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.01.2026
: od 5 250 do 10 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: Urząd Gminy Ostróda
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Jana III Sobieskiego 1, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurs
Osoba do kontaktu: Elżbieta Kulesza
Numer telefonu:
E-mail:
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny; 2) CV (curriculum vitae) z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej; 3) dokument poświadczający wykształcenie; 4) kserokopie świadectw pracy; 5) oświadczenie o posiadan
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 1) opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości wydawanych przez dyrektorów jednostek obsługiwanych; 2) opracowywanie w porozumieniu i z udziałem dyrektorów projektów planów finansowych jednostek obsługiwanych i zmian w budżecie; 3) dokonywanie bieżącej analizy wykonania planu dochodów i wydatków oraz bieżące informowanie dyrektorów jednostek obsługiwanych o stopniu ich realizacji; 4) zapewnienie prawidłowego i terminowego ustalania i pobierania należności z tytułu dochodów budżetowych oraz ich odprowadzanie do budżetu gminy; 5) sprawdzanie prawidłowości umów zawieranych przez jednostki obsługiwane pod względem finansowym; 6) wykonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczej i finansowej z planem finansowym oraz wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych jednostek obsługiwanych; 7) wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi; 8) prowadzenie ksiąg rachunkowych jednostek obsługiwanych; 9) nadzór nad prawidłowym i terminowym rozliczaniem jednostek obsługiwanych z US i ZUS; 10) nadzór nad prowadzeniem i rozliczaniem podatku vat jednostek obsługiwanych; 11) zapewnienie prawidłowego i terminowego obiegu dokumentów księgowych oraz zorganizowanie gromadzenia i przechowywania dokumentacji księgowej w sposób zabezpieczający ją przed dostępem osób nieuprawnionych, przed zaginięciem i zniszczeniem; 12) organizowanie i nadzorowanie całości prac związanych z inwentaryzacją mienia jednostki obsługiwanej oraz rozliczanie wyników przeprowadzonych inwentaryzacji; 13) dokonywanie wyceny aktywów i pasywów oraz ustalenie wyniku finansowego jednostek obsługiwanych; 14)sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych jednostek obsługiwanych wg zasad i terminów określonych w przepisach prawa; 15) nadzorowanie dokonywania należnych odpisów na ZFŚS poszczególnych jednostek obsługiwanych; 16) nadzorowanie całokształtu prac z zakresu rachunkowości dotyczących jednostek obsługiwanych, wykonywanych przez pracowników podległych w jednostce obsługującej.
StPr/25/1423
data rozpoczęcia pracy od 01.01.2026
wynagrodzenie od od 5 250 do 10 000 PLN

Prace budowlane
StPr/25/0924
data rozpoczęcia pracy od 15.12.2025
wynagrodzenie od od 4 806 PLN

Samodzielna obsługa frezarek CNC . Dobór właściwych parametrów obróbki w zależności od materiałów i narzędzi Wstępna kontrola jakości wykonywanych detali. Dbałość o utrzymanie właściwego stanu technicznego obrabiarki i narzędzi
StPr/25/1407
data rozpoczęcia pracy od 09.12.2025
wynagrodzenie od od 5 000 do 5 700 PLN

Nadzór nad procesem produkcyjnym. Organizacja pracy podległych pracowników. Kontrola jakości produkowanych wyrobów. Dbanie o bezpieczeństwo i higienę pracy (BHP). Współpraca z kierownictwem i innymi działami firmy. Nadzór nad dokumentacją. Zapewnienie terminowej realizacji zleceń. Monitorowanie i raportowanie czasu pracy podległych pracowników. Dbałość o przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Szkolenie i motywowanie podległego zespołu.
StPr/25/1408
data rozpoczęcia pracy od 09.12.2025
wynagrodzenie od od 6 100 do 6 850 PLN

Wykonywanie zleconych prac przy produkcji łodzi
StPr/25/2463
data rozpoczęcia pracy od 04.12.2025
wynagrodzenie od 4 666 PLN

Kierowanie pojazdem, dbanie o pojazd i ładunek, przestrzeganie przepisów pracy kierowcy.
StPr/25/1388
data rozpoczęcia pracy od 02.12.2025
wynagrodzenie od od 6 000 PLN

bsługa maszyny malarsko - tynkarskiej, wykonywanie tynków, szpachli i natryskowego malowania powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych.
StPr/25/1386
data rozpoczęcia pracy od 28.11.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Obsługa urządzeń transportu bliskiego (wózek platformowy, widłowy, suwnice, przeciągarki, przesuwnice) zgodnie z instrukcjami i zasadami BHP. Codzienna kontrola stanu technicznego urządzeń przed rozpoczęciem pracy. Wykonywanie czynności ładunkowych i transportowych związanych ze składowaniem materiałów i półfabrykatów w magazynach i na placach składowych. Bezpieczne mocowanie i przemieszczanie ładunków o różnych gabarytach, przestrzeganie dopuszczalnych obciążeń i stabilności.
StPr/25/1376
data rozpoczęcia pracy od 25.11.2025
wynagrodzenie od od 5 100 PLN

Sprzątanie obiektów biurowych
StPr/25/1377
data rozpoczęcia pracy od 02.01.2026
wynagrodzenie od od 2 333 PLN

wg stanowiska
StPr/25/1365
data rozpoczęcia pracy od 20.11.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN