Zamknij

Pracownik kancelaryjny

Nr oferty: StPr/25/0847Dodane przez: KANCELARIA NOTARIALNA NOTARIUSZ AGNIESZKA SINKIEWICZ

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Adama Mickiewicza 8/2, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie
: prowadzenie prac biurowych, bieżąca obsługa korespondencji sądowej i pocztowej.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 23.06.2025
: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: KANCELARIA NOTARIALNA NOTARIUSZ AGNIESZKA SINKIEWICZ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Adama Mickiewicza 8/2, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazursk
Osoba do kontaktu: Agnieszka Sinkiewicz
Numer telefonu:
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv i list motywacyjny dostarczyć osobiście do Kancelarii lub pocztą
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Przewóz żywca i towarów.
StPr/25/0889
data rozpoczęcia pracy od 04.07.2025
wynagrodzenie od od 6 500 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym referent ds. rejestracji: 1.Rejestrowanie osób bezrobotnych i poszukujących pracy po przedstawieniu przez te osoby dokumentów niezbędnych do ustalenia ich statusu i uprawnień: - sprawdzanie danych w aplikacji SRP, PESEL i Aplikacji Centralnej, - sprawdzanie kompletności dokumentów, ich właściwa kwalifikacja i wprowadzanie danych do rejestru,sporządzanie i przekazywanie odpowiednich druków do płatnika, - uzupełnianie indeksu pracodawców na podstawie bazy REGON lub CEiDG, - uzupełnianie indeksu szkół i uczelni, - weryfikacja statusu i uprawnień do świadczeń na podstawie przesyłów ZUS- U. 2.Sporządzanie i przekazywanie do podpisu osobie uprawnionej postanowień i decyzji w sprawie przyznania lub odmowie przyznania statusu osoby bezrobotnej i prawa do zasiłku dla bezrobotnych oraz o przyznaniu statusu poszukującego pracy. 3.Przekazywanie kart bezrobotnych/poszukujących pracy na stanowiska doradcy ds. zatrudnienia w przypadku rejestracji elektronicznych z podpisem. 4.Sporządzanie i przekazywanie do podpisu osobie uprawnionej decyzji o utracie, wstrzymaniu i wznowieniu prawa do zasiłku. 5.Wystawianie wezwań osobom w celu zgłoszenia się w urzędzie i złożenia wyjaśnień bądź oświadczeń lub w celu uzupełnienia brakujących dokumentów niezbędnych do podejmowania czynności urzędowych. 6.W zakresie koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego: - kserowanie dokumentów potwierdzających zatrudnienie w Polsce i za granicą, - przekazywanie zawiadomieniem całej dokumentacji bezrobotnego do WUP, - wprowadzanie uprawnień do zasiłku bądź ich braku na podstawie decyzji wydanej przez WUP, - sporządzanie decyzji po umorzeniu postępowania przez WUP w przypadku stwierdzenia, że nie zachodzi koordynacja systemów zabezpieczenia społecznego, - przygotowanie dokumentów do transferu zasiłku, - wypełnianie zaświadczenia w celu wydania formularza PdU1 potwierdzającego okres pracy i ubezpieczenia w Polsce wraz z kopią wszystkich świadectw pracy. 7.Wydawanie zaświadczeń o podleganiu do ubezpieczenia zdrowotnego, zaświadczeń o bieżącym statusie bezrobotnego/poszukującego pracy i pobieranych świadczeniach. 8.Sporządzanie i przekazywanie do podpisu osobie uprawnionej decyzji o uchyleniu statusu i prawa do zasiłku, przywołaniu do zwrotu nienależnie pobranego świadczenia. 9.Przyjmowanie i wprowadzanie do systemu dokumentów i informacji dotyczących zmian w sytuacji osób zarejestrowanych. 10.Kompletowanie dokumentów dotyczących odwołań od decyzji uprzednio przez siebie sporządzonych. 11.Przygotowywanie odpowiedzi na wpływające pisma z zakresu rejestracji. 12.Rzetelne i wyczerpujące udzielanie informacji osobom rejestrującym się w urzędzie o przysługujących im prawach i obowiązkach.
StPr/25/0885
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 4 800 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
StPr/25/0884
data rozpoczęcia pracy od 11.06.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

Utrzymanie czystości biur, łazienek, holi. Praca w godzinach 13:00 - 17:00
StPr/25/0873
data rozpoczęcia pracy od 02.07.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN

Rozliczanie małej apółki z o.o.
StPr/25/0878
data rozpoczęcia pracy od 02.07.2025
wynagrodzenie od od 2 333 PLN

l) Przygotowywanie i uaktualnianie ewidencji dróg i oznakowania do prowadzenia której Obwód Drogowy jest zobowiązany, 2) Organizowanie i bezpośrednie kierowanie pracą brygady patrolowo - interwencyjnej, 3) Wprowadzanie tymczasowej i stałej organizacji ruchu przez Obwód Drogowy Nr l, 4) Nadzór nad eksploatacją i konserwacją sprzętu, maszyn i środków transportowych używanych przez Obwód Drogowy Nr l, 5) Czuwanie nad przestrzeganiem obowiązującej technologii i jakości wykonywania robót wykonywanych przez Obwód Drogowy Nr l, 6) Organizowanie załadunku i wyładunku materiałów potrzebnych do realizacji robót wykonywanych przez Obwód Drogowy Nr l, 7) Kontrolowanie, prawidłowości i zgodności z wydanymi zezwoleniami, wszelkich prac prowadzonych w pasie drogowym, 8) Sporządzanie rocznych planów wyrębu drzew, 9) Przygotowywanie i rozliczanie miesięcznych planów robót, 10) Uczestnictwo w odbiorach robót, 11) Dokonywanie odbiorów pasa drogowego po akcjach prowadzonych przez Państwową Straż Pożarną, 12) Organizowanie oznakowania miejsc niebezpiecznych na skutek awarii, 13) Prowadzenie dyżurów zimowego utrzymania dróg, 14) Utrzymanie ładu, porządku i dyscypliny pracy na prowadzonych robotach,
StPr/25/0880
data rozpoczęcia pracy od 21.07.2025
wynagrodzenie od od 6 000 do 7 600 PLN

1) rejestracja wniosków o wydanie dowodu osobistego w Rejestrze Dowodów Osobistych (RDO) w ramach aplikacji Źródło, wydawanie potwierdzeń jego przyjęcia, 2) przyjmowanie, wydawanie dowodów osobistych w systemie RDO, przyjmowanie zgłoszeń utraty lub uszkodzenia dowodu osobistego, ich weryfikacja i wprowadzenie do systemu, 3) zapewnienie możliwości przyjęcia wniosku o dowód osobisty w miejscu pobytu osoby w przypadku niemożności złożenia wniosku w siedzibie urzędu spowodowanej chorobą, niepełnosprawnością lub inną niedającą się pokonać przeszkodą na terenie powiatu ostródzkiego, 4) przyjmowanie zgłoszeń i realizacja zawiadomień o utracie lub uszkodzeniu dowodu przez placówki konsularne i policję, 5) uruchamianie certyfikatów w e-dowodach, 6) zawieszanie lub cofanie zawieszenie certyfikatów zamieszczonych w warstwie elektronicznej dowodu osobistego, 7) udostępnianie danych i wydawanie zaświadczeń w trybie jednostkowym z RDO oraz dokumentacji związanej z dowodami osobistymi, 8) występowanie o nadanie numeru PESEL dla osób zamieszkałych poza granicami RP w związku z ubieganiem się o dowód osobisty, 9) wprowadzanie, aktualizacja i usuwanie danych z Rejestru Danych Kontaktowych, 10) prowadzenie dokumentacji archiwum kopert dowodowych, według przyjętych zasad archiwizacji, 11) przesyłanie i realizacja zleceń dotyczących poprawności w danych osobowych, 12) uczestniczenie w organizowaniu, przeprowadzaniu wyborów powszechnych i referendów.
StPr/25/0881
data rozpoczęcia pracy od 15.07.2025
wynagrodzenie od od 5 000 do 5 500 PLN

KROJENIE, SZATKOWANIE, OBIERANIE, PORCJOWANIE, PODAWANIE, ZMYWANIE, SPRZĄTANIE.
StPr/25/0869
data rozpoczęcia pracy od 02.07.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN

Przyjmowanie i wydawanie towaru zgodnie z dokumentacją magazynową. Kompletowanie zamówień oraz ich przygotowanie do dostawy. Kontrola stanów magazynowych i dbanie o porządek w miejscu pracy. Współpraca z innymi działami firmy, w celu zapewnienia sprawnej realizacji zadań. Prawidłowe rozmieszczenie i składowanie produktów w magazynie. Inne prace magazynowo logistyczne i porządkowe.
StPr/25/0872
data rozpoczęcia pracy od 02.07.2025
wynagrodzenie od od 5 383 PLN

Sprzątanie pokoi, koordynaowanie pracy, sprawdzanie jakości posprzątanych pokoi.
StPr/25/0865
data rozpoczęcia pracy od 27.06.2025
wynagrodzenie od od 30,50 do 35,00 PLN