Zamknij
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 1) przygotowanie inwestycji do realizacji, w tym inwestycji finansowanych z funduszy europejskich, 2) przygotowanie opisu inwestycji oraz treści i ustaleń uzyskanych decyzji administracyjnych, 3) bieżące analizy potrzeb inwestycyjnych miasta oraz przygotowywanie wstępnych założeń projektowych, 4) analizy kosztowe planowanych do wykonywania przyszłych inwestycji, 5) tworzenie dokumentacji przetargowej, 6) nadzór nad realizacją zlecanych inwestycji, 7) przygotowywanie propozycji w zakresie wydatków budżetowych dotyczących zadań remontowych i inwestycyjnych Gminy, 8) udział w czynnościach odbiorowych zadań inwestycyjnych, 9) ocena merytoryczna przy rozliczeniu finansowym zadań, w tym sprawdzanie prawidłowości wystawiania faktur z punktu widzenia podpisanych umów oraz ich zgodności z posiadanym budżetem, 10) organizowanie i uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych.
StPr/25/0929
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 5 500 do 6 000 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 1) prowadzenie postępowań zwolnionych ze stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zasadą konkurencyjności, lub zgodnie z wewnętrznymi regulacjami), w tym: a) konsultacje, współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu odpowiedzialnymi merytorycznie za opisanie i ustalenie wartości przedmiotu zamówienia oraz z obsługą prawną Urzędu w zakresie przygotowania wzoru umowy w trakcie przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia i przygotowanie na podstawie wniosku o wszczęcie postępowania, dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania, b) publikacja / przesyłanie wszelkich informacji dotyczących prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia, c) przygotowywanie / przesłanie wszelkiej korespondencji w trakcie prowadzenia postępowania o udzielenie zamówieni,. d) przygotowywanie protokołu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (jeżeli jest wymagany), 2) rejestracja wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego składanych przez wydziały, referaty, biura- prowadzenie rejestru postępowań zwolnionych ze stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych.
StPr/25/0930
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 5 500 do 6 000 PLN

proste prace budowlane
StPr/25/0916
data rozpoczęcia pracy od 11.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Główne obowiązki na stanowisku, na które prowadzony jest nabór: 1.Sprawuje nadzór w imieniu komendanta powiatowego nad gospodarką komendy. 2.Prowadzi rachunkowość Komendy Powiatowej PSP oraz wykonuje inne zadania zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami finansowo-księgowymi. 3.Wykonuje dyspozycje środkami pieniężnymi. 4.Prowadzi gospodarkę finansową zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 5.Realizuje zadania związane z wykorzystaniem środków z budżetu i innych będących w dyspozycji Komendy Powiatowej PSP. 6.Prowadzi wewnętrzną kontrolę finansową w zakresie legalności dokumentów oraz operacji gospodarczych. 7.Nadzoruje prawidłowość przebiegu inwentaryzacji majątku Komendy Powiatowej PSP. 8.Nadzoruje prawidłowość przesłanych dokumentów do ZUS i US. 9.Dokonuje wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych. 10.Sporządza sprawozdania statyczne w ramach portalu sprawozdawczego GUS. 11.Sporządza sprawozdania finansowe z wykonania budżetu i je analizuje. 12.Opracowuje przepisy wewnętrzne z zakresu prowadzenia rachunkowości oraz spraw finansowych. 13.Współdziała z organami jednostek samorządu terytorialnego w zakresie realizowanych zadań. 14.Sporządza analizy wykorzystania środków przydzielonych z budżetu, środków pozabudżetowych i innych będących w dyspozycji Komendy Powiatowej PSP. 15.Realizuje zadania związane z gospodarką finansową w ramach Funduszu Wsparcia PSP.
StPr/25/0923
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od od 6 156 PLN

Zakres obowiązków: pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami utrzymanie czystości w miejscu pracy dbanie o ekspozycję towarów
StPr/25/0910
data rozpoczęcia pracy od 24.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Prace budowlane, murarskie przy stawianiu domów jednorodzinnych.
StPr/25/0911
data rozpoczęcia pracy od 10.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 do 8 000 PLN

1. Sprzątanie pokoi hotelowych i przestrzeni wspólnych hotelu, zgodnie z ustalonymi standardami. 2. Raportowanie wszelkich niezbędnych napraw, zgłaszanie usterek tehnicznych i dbałość o utrzymanie wysokich standardów wyposażenia pokoi. 3. Współpraca z innymi działami hotelu w celu zapewnienia najwyższej jakości świadczonych usług.
StPr/25/0906
data rozpoczęcia pracy od 14.07.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN

1. Przygotowywanie wniosków w ramach kryteriów podziału rezerwy na uzupełnienie dochodów jednostek samorządu terytorialnego w obszarze oświaty. 2. Składanie wniosków w ramach rządowych programów, projektów i przedsięwzięć na wsparcie szkół i placówek w zakresie realizowanych zadań oraz rozliczanie otrzymywanych dotacji w tym zakresie. 3. Rozliczanie dotacji otrzymywanej przez Powiat Ostródzki na funkcjonowanie Powiatowej Biblioteki Pedagogicznej. 4. Koordynowanie naboru elektronicznego do szkół ponadpodstawowych. 5. Analiza i przygotowanie do zatwierdzania arkuszy organizacji: Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych w Ostródzie, Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Szymanowie, Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Miłakowie oraz Zespołu Placówek Pedagogicznych w Ostródzie. 6. Prowadzenie spraw związanych z naliczaniem potrzeb oświatowych dla specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych i Zespołu Placówek Pedagogicznych. 7. Kontrole prawidłowości danych wykazywanych w Systemie Informacji Oświatowej przez szkoły i placówki oświatowe. 8. Prowadzenie spraw związanych z odpłatnością za pobyt i wyżywieniem wychowanków w specjalnych ośrodkach szkolno-wychowawczych. 9. Prowadzenie spraw związanych z nauczaniem indywidualnym uczniów. 10. Opracowywanie materiałów do corocznej informacji o stanie realizacji zadań oświatowych. 11. Realizacja zadań związanych z funkcjonowaniem boiska Orlik oraz realizacja projektów Ministerstwa Sportu i Turystyki dla uczniów i mieszkańców powiatu. 12. Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem Biblioteki Multimedialnej Powiatu Ostródzkiego Przystań z Kulturą. 13. Opracowywanie projektów uchwał Rady Powiatu i Zarządu Powiatu oraz zarządzeń Starosty Ostródzkiego w zakresie wynikającym z przepisów prawa oświatowego, w ramach realizowanego zakresu czynności. 14. Przygotowywanie materiałów dla Komisji Oświaty, Kultury i Sportu Rady Powiatu w Ostródzie zgodnie z realizowanym zakresem czynności.
StPr/25/0892
data rozpoczęcia pracy od 04.08.2025
wynagrodzenie od od 5 750 PLN

Przewóz żywca i towarów.
StPr/25/0889
data rozpoczęcia pracy od 04.07.2025
wynagrodzenie od od 6 500 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
StPr/25/0884
data rozpoczęcia pracy od 11.06.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN