Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) przygotowanie inwestycji do realizacji, w tym inwestycji finansowanych z funduszy europejskich,
2) przygotowanie opisu inwestycji oraz treści i ustaleń uzyskanych decyzji administracyjnych,
3) bieżące analizy potrzeb inwestycyjnych miasta oraz przygotowywanie wstępnych założeń projektowych,
4) analizy kosztowe planowanych do wykonywania przyszłych inwestycji,
5) tworzenie dokumentacji przetargowej,
6) nadzór nad realizacją zlecanych inwestycji,
7) przygotowywanie propozycji w zakresie wydatków budżetowych dotyczących zadań
remontowych i inwestycyjnych Gminy,
8) udział w czynnościach odbiorowych zadań inwestycyjnych,
9) ocena merytoryczna przy rozliczeniu finansowym zadań, w tym sprawdzanie prawidłowości wystawiania faktur z punktu widzenia podpisanych umów oraz ich zgodności z posiadanym budżetem,
10) organizowanie i uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych.
StPr/25/0929
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 5 500 do 6 000 PLN