Zamknij

Przedsiębiorcy z Warmii i Mazur na targach Food Week w Korei Południowej

WWiM 11:15, 04.11.2025 Aktualizacja: 11:16, 04.11.2025
Skomentuj Foto: WWiM Foto: WWiM

Przedsiębiorcy z Warmii i Mazur uczestniczyli w misji gospodarczej do Republiki Korei, której centralnym punktem był udział w targach Food Week Korea 2025 w Seulu.

To jedno z największych wydarzeń branży spożywczej w Azji – w tegorocznej edycji wzięło udział ponad 1 000 wystawców z 35 krajów, a liczba odwiedzających przekroczyła 60 tysięcy osób.

149 rozmów biznesowych i konkretne perspektywy

Podczas targów przedsiębiorcy z regionu przeprowadzili 149 rozmów biznesowych, w tym 13 spotkań z importerami zainteresowanymi produktami z Warmii i Mazur. Rozmowy dotyczyły m.in. możliwości wprowadzenia polskich produktów na rynek koreański oraz współpracy w zakresie dystrybucji i logistyki. Każda z regionalnych firm biorących udział w misji wskazała przynajmniej jednego partnera, z którym planuje kontynuować rozmowy handlowe podczas wizyty studyjnej na Warmii i Mazurach.

Stoisko, które przyciągało uwagę

Regionalne stoisko Warmii i Mazur cieszyło się dużym zainteresowaniem odwiedzających. Podczas dnia degustacji produkty spożywcze firm z regionu spotkały się z bardzo pozytywnym odbiorem, a liczba odwiedzających sięgnęła kilkuset osób. Trzy przedsiębiorstwa udzieliły wywiadów dla koreańskiej telewizji, prezentując polską ofertę w kontekście rosnącego popytu na żywność naturalną i wysokiej jakości.

Spotkanie z KOIMA – inwestycja w relacje

Podczas pobytu w Seulu przedstawiciele delegacji odbyli rozmowy z Korea Importers Association (KOIMA) – organizacją zrzeszającą importerów, dystrybutorów i hurtowników, działającą pod auspicjami Ministerstwa Handlu, Przemysłu i Energii Republiki Korei. Spotkanie miało charakter roboczy i dotyczyło wymiany doświadczeń oraz potencjalnych form współpracy w przyszłości. Strona koreańska wyraziła zainteresowanie regionem Warmii i Mazur oraz otwartość na dalszy kontakt.

Warmia i Mazury – region otwarty na świat

Udział przedsiębiorców z Warmii i Mazur w targach Food Week Korea 2025 potwierdził, że regionalne firmy potrafią skutecznie konkurować na wymagających rynkach zagranicznych. Misja miała nie tylko wymiar promocyjny, ale przede wszystkim relacyjny – zbudowała mosty między polskimi a koreańskimi partnerami biznesowymi, otwierając przestrzeń dla dalszej współpracy. To kolejny krok w budowaniu rozpoznawalności naszej marki gospodarczej na rynkach międzynarodowych.

(WWiM)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarze (0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%