"Prace nad programem (lojalnościowym - PAP) ruszyły" - poinformował Malinowski, dodając, że na razie tworzone są założenia.
Jak powiedział, PKP Intercity rozważa możliwość skorzystania z pomocy partnera przy opracowaniu programu. Zapytany przez PAP, jakie korzyści mieliby pasażerowie korzystający z programu, stwierdził, że mogłyby to być m.in. bonusy dla stałych klientów, jak rabaty na kolejne przejazdy.
Prezes powiedział też, że prace nad programem lojalnościowym, zapowiadane przez poprzedni zarząd spółki, zostały zakończone.
"Tamte projekty są definitywnie zamknięte. One nie ujrzały poziomu koncepcji. Tyle mogę powiedzieć" - stwierdził Malinowski.
Poprzedni zarząd PKP Intercity w połowie 2022 r. informował o planach wprowadzenia programu lojalnościowego. Pod koniec października 2022 roku spółka przekazała, że przygotowuje postępowanie zakupowe na wybór dostawcy systemu obsługującego program lojalnościowy, ale na początku 2023 roku przekazała, że planuje przygotować program lojalnościowy dla podróżnych własnymi siłami. W połowie 2023 roku ponownie zmieniła zdanie, informując o planach ogłoszenia przetargu na firmę, która przygotuje taki program.
PKP Intercity to największy polski operator kolejowy, który zapewnia komunikację między dużymi miastami oraz popularnymi ośrodkami turystycznymi w kraju, a także umożliwia podróżowanie po Europie. Pociągi PKP Intercity przewiozły w ub.r. 78,5 mln pasażerów, czyli o 15 proc. więcej niż rok wcześniej i 33 proc. więcej niż w roku 2022. (PAP)
pif/ malk/ amac/
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz